Zere tepels net na eisprong ?!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jorietje, 18 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hallo,

Ik heb ns even een vraagje, ik heb nu al zere tepels en dat is vanaf de dag na mijn eisprong, tenminste ik denk dat dat de eisprong geweest is..
    Ik heb afgelopen woensdagavond (cyclusdag 15) een steek gevoeld links onderin mijn buik echt ff megaveel pijn gehad (mijn man schrok er van en die dacht meteen t ergste) maar na een halve minuut was de ergste pijn over, daarna nog wel wat gevoeld maar niet echt pijnlijk..

Maar nu heb ik vanaf donderdag dus al zere tepels :(
    Zijn er meer meiden met zere tepels ongeveer vanaf de eisprong? Is het herkenbaar? Of heb ik weer wat bijzonders?

Ik heb wel vaker last van zere tepels, maar dat is dan zo'n dag of 4, 5 voor de :evil: :evil: arriveren..

Gr.
    Jorietje

2. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Ik heb het ook vaak al vlak na de eisprong en zodra de :evil: :evil: eraan komen wordt het minder.

Het is wel vervelend, afgelopen nacht kon ik niet eens op m`n buik slapen, omdat ze zo`n pijn deden.

3. Floddertje

Floddertje Actief lid

10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja! Ik heb ook zere tepels rond de eisprong. Alsof er baby krokodilletjes in zitten te bijten, met hele kleine hele scherpe tandjes!

4. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Oh gelukkig dan ben ik in ieder geval niet de enige met dit "vervelende verschijnsel"...

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb het ook. Vanaf de eisprong tot ongie..

6. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Zie het helemaal voor me! :)

7. Rossi

Rossi Actief lid

6 jun 2006
    188
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Heb er ook last van hoor, maar moet zeggen niet elke maand, dat is eigenlijk ook wel weer vreemd 8)

8. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik heb t nu dus voor t eerst... Heel typisch...

9. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik heb het deze maand ook voor het eerst. Heb dit eerder alleen maar gehad toen ik zwanger was (en dan vanaf nod, niet zo vroeg in de cyclus) Normaal heb ik altijd een zeer pijnlijke borst en dat heb ik nu dan weer niet. Snap er niks meer van, kan mn eisprong ook niet echt ontdekken.
    Wat kunnen die hormonen allemaal gekke dingen met je doen he?!

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ik heb het altijd wel iets niet erg nu heb ik sinds een week dat het alleen maar erger wordt
    als ik van de trap afloop pfff

11. Elfje Arwin

Elfje Arwin Actief lid

9 jan 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    Ik herken het helemaal ik heb hier ook last van auch

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik heb ook altijd een dag of 2-3 last van zere tepels. Maar dat is tussen mijn ei en mijn ongi in. Meestal een week voordat mijn ongi doorbreekt...

13. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.111
    625
    113
    Ik heb het ook, maar net als Rossi ook niet elke maand, het lijkt wel of ik elke maand wat anders heb... Zucht, vervelend lijf!
    :)

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb het vanaf mijn eisprong. Als mijn NOD nadert wordt het weer minder.

15. Rossi

Rossi Actief lid

6 jun 2006
    188
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Ja het lijkt net of er elke keer weer wat bij komt he, :D

16. sangerdjan

sangerdjan Actief lid

6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    hoi hoi

mij borsten deden in het geheel zeer de afgelopen dagen .. onwijze pijn in mij onderrug en 2 dagen behoorlijk last van mij onderbuik
    gisteren ook tijdens het klussen .. beetjuh bloed verlies .. wat kan dit zijn dan?

17. sangerdjan

sangerdjan Actief lid

6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    nu heb ik geen last van me rug .. .

maar de borsten zijn in het geheel wel pijnlijk en als het goed is moet ik over 2 dagen mij eisprong krijgen

18. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Heb het hier ergens anders ook al vermeld, maar ga het toch nog eens zeggen ;) .

Wat ik heb zijn witte stipjes op mijn beide tepels. Zijn er misschien nog mensen (zwanger of niet) die hier last van hebben na hun eisprong of bij zwangerschap? Heb er namelijk vroeger nooit op gelet of ik dit wel of niet had ergens in mijn cyclus, in elk geval nooit opgemerkt.

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ik heb dat ook wel eens voor mn nod maar niet zwanger

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik heb het ook! Althans. Ben in febr. gestopt met de pil en drie keer onregelmatig ongi geweest. De laatste keer had ik ongeveer twee weken voor mijn ongi tot aan mijn ongi zere tepels.

Deel Deze Pagina