Volgens mij ligt ze in stuitligging......

Discussion in 'Zwangerschap' started by Majkuh, Jan 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. spooky

spooky Bekend lid

Mar 15, 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    wat lekker dat ze gedraaid is. ik vind het zo'n rot gevoel

2. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    Merk wel heel duidelijk nu dat ik veel vaker moet plassen pfffff! Volgens mij drukt dat hoofdje nu op mijn blaas want moet veel en gele kleine beetjes ;)

3. spooky

spooky Bekend lid

Mar 15, 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    :) dat is ook geen prettig gevoel

4. Luppy

Luppy VIP lid

Dec 1, 2007
    7,166
    2,282
    113
    Eerste kindjes draaien tot ca 34 weken, de volgende hebben tot ca 36 weken.
    Mijn baby heeft heel lang rechtop gezeten in mijn buik. Bij de vorige controle draaide hij ineens toch op z'n kop. En nu ligt ie alweer dagenlang overdwars. Koppie steekt uit mijn ene zij en kontje uit de andere. Ik heb morgen weer een controle.
    Ik hoop dat ie nog gaat draaien, want ik wil graag thuisbevallen.

5. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    Ik hoop het ook voor je luppy!

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    die muts, heeft ze een hele week goed gelegen, is ze gisteren weer gedraaid, werd ook bevestigd door de VK vanmorgen.

Moet zeggen dat ik het andersom toch prettiger vind, dat getrap op mijn blaas pffff..... :rolleyes:

7. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hier ook een eigenwijs kind. ligt al minimaal sinds 19 weken (SEO gehad) in stuit. lag wel eerst met rug rechts, en nu al een poos met rug links, maar omdraaien ho maar...

vk maakt zich inderdaad nog absoluut geen zorgen, maar ik moet morgen op controle en wil het dan tóch vast even hebben over de mogelijkheden. ben nu ruim 31 weken, en hij ligt al zó lang in stuit...

heb voor mezelf al besloten dat ik geen stuitbevalling ga doen, en ik zie een draaipoging ook niet zo zitten, maar hee: een keizersnee is ook niet alles...

kan die kerel niet even koppeltje duikelen en zijn mama blij maken?! ;)

jullie ook sterkte met jullie eigenwijsjes!

8. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,293
    0
    36
    Ik baal ook al stiekem een beetje. Mijn uk ligt tot nu toe ook iedere keer in stuit. En bij mij mag helaas niet gedraaid worden vanwege de vorige bevalling. Dat was een spoedkeizersnee die me erg slecht bevallen is. Ik hoop dus echt dat ukje nog draait want ik zou heel graag natuurlijk willen bevallen. Ik ga vrijdag aan de gyn vragen hoe hij tegenover moxa therapie staat. En ondertussen nog heel hard duimen dat ukkie spontaan draait.

9. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    Succes hoor meiden, lijkt me idd vreselijk, die van mij buitelt vrolijk heen en weer, ligt nu weer met de pootjes boven (gelukkig voelt veel beter!)

Hoop echt dat die van jullie gauw draait!

Share This Page