Ik doelde niet echt op de reacties op testjes, maar meer op alles wat je voelt en dat je het nog niet echt met iemand kan delen. Daarom vond ik het fijn hier te kletsen. En je hebt inderdaad gelijk dat er hier ook dames zijn die Je nog net geen complex aanpraten. Dat heb ik ook wel gemerkt. Maar zelf weet je altijd wel beter! Alleen kan je zo lekker onzeker zijn op zo'n moment. Je moet een beetje door zulke reacties heen lezen!
De test meet toch schijnbaar iets anders zou er geen (ook al is het een) licht streepje komen. Misschien eentje halen van Clear Blue?
Ik heb je topics gevolgd. Vind het zo sneu dat je zo onzeker wordt gemaakt. Dat moet je niet toe laten! Niemand weet het precies. Je kunt of zwanger zijn en de testjes gaan nog mooi oplopen, of je bent zwanger (geweest). En ze lopen weer af. Het enige dat je nu kunt doen is testen. Mijn kv testjes lopen nu zelfs per halve dag op. Klinkt gek, maar in de middag/avond alweer donker dan de ochtend. Dit alles zegt nog steeds niets of de zwangerschap goed zal verlopen. Maar je moet nu binnen 2 dagen wel een oplopende test gaan krijgen. Maar deze dingen kun je zelf ook bedenken. Ik zie zeker streepjes op je testen. Ze lijken me te duidelijk voor indrogers of eisprongen of whatever. Het blijft nog even spannend! Maar dat er iets zit, dat geloof ik wel.
Dankjewel Bertje123! Na mijn idee loopt hij wel 'iets' op, die van vanmorgen is in ieder geval duidelijker als gister, niet veel maar wel héél ietsje! Opengemaakt, bij de bovenste, vind ik hem zo wel duidelijk! Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Ik heb een test gedaan, leek weer licht positief maar haast lichter. En ik veeg me af en heb gewoon bloed. Nou kan t zijn omdat ik dat bij mn dochter ook allemaal had maar ik ben echt bang dat ik nu ongesteld ben, alles voor lul! Hoezo 3 testen positief? En pas ineens op dag 33 ongesteld. En al die klachten. ik hoop zo dat het niet door zet, maar m'n test was niet donkerder. Ik heb in m'n hele leven nog nooit een valse test gehad. Kan ik de vlk weer afbellen. Ik snap er niks van..Ben zo verdrietig.
Nou kijk ik in m'n maandverband is t alleen maar hele donker geel spul (afscheiding?) Of een beginnende menstruatie. Ik heb niks meer behalve op t papiertje gezien. Ik wordt er gek van. Test stond er weer binnen de 5 minuten, maar niet donkerder ofzo dacht ik maar had net m'n ogen open dus ik weet niet.
Arme Panda, je wil zo graag en dan ineens zo'n niet oplopende test en bloed. Waarschijnlijk is het gewoon niet goed genesteld. Who knows? Enfin jij hebt verdriet en jij zit er mee en dat is meer dan vervelend. Probeer rustig te blijven en geduld te hebben. Dat je hele familie inclusief jij de eerste ronde gelijk zwanger was is een cadeautje maar dat het een paar rondes langer duurt is echt geen schande. Je weet dat je lichaam het kan dus probeer daar op te vertrouwen. Moeilijk! Sterkte voor nu!
Ik heb geen bloed of afscheiding meer gezien, snap er niks meer van.. maar test is niet echt opgelopen. Clearblue digitale vind ik zo duur
Ik ben wel echt ongesteld geworden. Ik heb voor m'n gevoel toch even de verloskundige gebeld, ik wilde even mijn verhaal kwijt. Ook omdat 't me zo onzeker maakt omdat ik bij m'n dochter hele tijd bloedverlies had. Hij zei, die streepjes kunnen gewoon inderdaad zijn dat ik zwanger was maar 't al vroeg is mis gegaan, maar er gewoon nog HCG in m'n urine zit. Hij vroeg of ik ook echt krampen in m'n buik had op 't moment, en of ik echt 't ongesteldheidsgevoel had, nou dat is niet zo. Hij zei dat ik volgende week nog even een test moet doen, en als die net zo licht is dan is 't gewoon mis maar zit er nog HCG in m'n urine, mocht hij donkerder worden dan ben ik waarschijnlijk nog gewoon zwanger. De kwaaltjes die ik had waren wel echt zwangerschaps kwaaltjes. Ik ga er maar vanuit dat ik gewoon een vroegtijdige miskraam heb gehad.
Ik heb allemaal kleine stukjes in m'n menstruatie, dus denk echt dat 't een miskraam is. Misschien komt 't nog wel goed, want ben niet héél erg ongesteld, maar wel ongesteld zeg maar.. maar ben wel bang dat dit 't einde was. Na mijn idee heb ik die stukjes nooit. Maar sorry voor de details!