Hoi allemaal, Als jullie me willen excuseren, ik geef liever niet mijn echte naam. Ik ben in ieder geval een leuke jonge vrouw van bijna 30 en kom uit Brabant en ben bijna een jaar getrouwd. We zijn nu ongeveer een half jaar aan het proberen zwanger te worden. Aangezien ik me nogal druk kan lopen maken over mijn onregelmatige cyclussen en het nog niet zwanger zijn enzo (ik wil het ook te graag) hoop ik dat dit forum een beetje van mijn ongerustheid weg kan nemen. Het lucht in ieder geval al enorm op als ik hier lees dat ik niet de enige ben die elke maand al nagelbijtend zit te wachten op een menstruatie of positiefe zwangerschapstest. Ik wens iedereen in ieder geval veel succes met weer die nieuwe rondes en iedereen bij wie het al wel is gelukt, geniet ervan of gefeliciteerd! Groetjes, LieveSchat.
Haha, ik ben net begonnen (1e ronde) en merk nu al dat ik niet kan wachten tot ik kan testen! Heel veel succes en ik hoop voor je dat die positieve test snel in handen is!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly