Goedemorgen meiden, Ik zit nu 5 dagen voor NOD (9dpo) en heb vanmorgen een 2v5 test van de kruidvat gedaan. Zien jullie deze als een tuurtest of is ie echt negatief? Ik weet dat ik heel vroeg ben met testen en dat er nog van alles kan gebeuren maar ben toch benieuwd.. Ik hoor graag jullie mening! Liefs Lissa
Fijn dat jullie even mee willen kijken!! Heel erg bedankt en ik zal morgen nog een testje doen om te kijken of ie duidelijker wordt! Liefs Lissa
Ja klopt, erg vroeg en moet ook zeggen dat ik er heel onzeker over ben. Heb (buiten wat steekjes) helemaal nergens last van.. Geen gevoelige borsten of misselijk etc.. Dus dat wordt afwachten de komende dagen!! Super spannend en ik hou jullie op de hoogte! Liefs
Het is zoooo spannend!! Wat zullen de komende dagen lang gaan duren haha! Ben nog zo onzeker denk steeds dat het niet kan omdat ik NERGENS last van heb.. Alleen na mijn eisprong hele gevoelige tepels een weekje maar nu ook helemaal niet meer.. En dit is pas de eerste rond dus weet niet precies wanneer mijn NOD is maar volgens mij 29 mei aangezien ik op 14 en 15 mei een positieve ovulatietest heb gehad! Duimen duimen duimen ik hou jullie op de hoogte! Liefs
Ja ik zie hem ook hoor, zou gewoon (als je kan) morgen weer testen, zou hij best al donkerder kunnen zijn. Wil je geen valse hoop geven maar mijn test begon ook zo, dus ik vind het er hoopvol uitzien! spannend, hoop het voor jullie!!
Ik zie een streep! En die klachten....bij heel veel zwangeren komen de klachten pas met 6 weken en ik merk nu bij 10 weken nauwelijks iets. Kan dus ook!