Hallo, Mijn dochter is vorige week één jaar geworden en het is niet het meest makkelijke jaar geweest. Al sinds ze 5 weken was is ze ziek geworden. Vaak verkouden, veel koorts, Middenoorontstekingen en al twee keer buisjes in de oren gehad. Door dit alles is slapen en eten een drama. Nu lijkt het door de tweede keer buisjes beter te gaan maar slapen is nog steeds een big issue evenals t eten. We zijn al vaker bij een osteopaat geweest maar voor dit probleem helpt t niet. Nu is mijn vraag: Is er iemand die ervaring heeft met alternatieve geneeskunde/artsen/medicijnen? Zo ja zit er iemand in (Zuid) Limburg?
Ik ben met mijn zoontje bij een bioresonantie therapeute in Maastricht geweest. Hij had wel heel andere klachten dan jou kindje, maar hij heeft er veel baat aan gehad. Wellicht kun je informeren of ze wat voor jou kindje kan betekenen. Ook weet ik een zeer goede paragnost (moet je wel voor open staan) Een collega van mij is daar geweest na lange tijd gezondheidsklachten te hebben en waar na tig onderzoeken maar geen oorzaak gevonden wordt. Ze is inmiddels aardig op weg met op te knappen. Ook haar kindje heeft ze laten behandelen. Die had de beentjes vol eczeem en liep op de knietjes, wilde maar niet lopen, stond ook altijd op de teentjes. Na de behandeling trok het eczeem weg, kind staat ineens plat op haar voetjes en begint ook te lopen. Als je 1 of beiden nummers wilt hebben pb maar, dan stuur ik je ze door.
Hoi, Hmmm heb het zelf ook overwogen toen de artsen ons na ziekenhuisopname niet konden vertellen wat er met onze kleine was. Ik heb het uiteindelijk niet gedaan. Ik ben er denk ik toch te sceptisch voor. Maar ik heb wel een aantal goede verhalen gehoord over een biomoleculair arts in maastrich/Eijsden en een kinetisch iemand ook in Eijsden. Volgens mij kun je op alternatief genezer zoeken in de telefoongids. succes
google helpt ook wel eens. maar een goede mond op mond reclame zou ik eerder betrouwbaarder vinden. Sterkte met alles!
voor het exzeem van mijn dochtertje ben ik een paar keer bij een bioresonantie therapeut geweest, maar ik vond het niks, voelde mij er niet goed bij.
Hi, Ik ben voor mezelf (als aanvulling op reguliere behandelingen) en met mijn dochter bij een alternatief therapeut geweest. Hij doet acupunctuurbehandelingen en hij schrijft alternatieve medicatie (homeopatisch en voedingssupplementen) voor. Ik heb er hele goede ervaringen mee, zowel voor mezelf als voor mijn dochter. Man zit niet in Zuid-Limburg, dus wat dat betreft kan ik je niet helpen, maar er is een aantal verenigingen waarbij alternatieve therapeuten zich kunnen aansluiten. Daar kun je alvast op letten. Google levert vast wat op
Ik heb voor mezelf hele goede resultaten op een homeopathische behandeling, voor mijn dochtertje heeft het helaas niets gedaan.
klopt bij de een werkt t super bij de ander niet. Als je wil alternatief hoppen kan het altijd, bioresonantie, accupunctuur, electro accupunctuur, osteopaat, vega test.