Heeel goed ondanks je testen in huis hebt. Ik ga pas een test kopen als ik ga testen want als nu een test zou hebben gehad thuis dan had ik allang getest. Zo ongeduldig ben ik dus petje af .
Hahaha dank je! Mocht ik het weekend nog niet ongi zijn dan ga ik testen..maar ben bang dat ik ongi wordt...Ik baal er zo vreselijk van dat ik al in ronde 7 zit! pfff Sorry moest ik even kwijt
Ik heb twee zwangerschappen gehad. Van de eerste had ik pas na 2 maanden een positieve test en ik had zelfs geen last van zwangerschapskwaaltjes en ook gewoon ongi.. Mijn tweede zwangerschap ook geen kwaaltjes en pas een positieve test naar 3 maanden en daar bleef wel mijn ongi weg.. Ik heb dus wel meegemaakt dat ik eerst negatief testte en lang daarna pas positief.. Moet wel zeggen is ook niet leuk hoor als je zo laat pas positief test dan ben je de eerste maanden van je zwangerschap al door.
Ik heb 4 testen gedaan, alle vier negatief. Pas op dag 8 overtijdhad ik een positieve test. Volgens mijn HA komt het vaker voor dat hcg gewoon langzaam op gang komt,... Moed houden zolang er geen ongi is, maar jezelf niet gek maken hoor meiden,..
Kan het me helemaal voorstellen hoe je je voelt.. Vandaag ook getest, zit op dag 35, nog geen ongi te bekennen.. Wel errrrg moe, dus ik dacht laat ik maar testen.. Omdat mijn cyclus onregelmatig is varieerend van 27 tot 35 dagen dacht ik ik test zo laat mogelijk.. Maar negatief helaas.. Wij zijn nu een jaar bezig, soms wordt je er moedeloos van! Al hoewel we nog steeds er vanuit gaan dat het toch een keer moet gaan lukken
He truuz, tuurlijk ga je er steeds vanuit dat het wel gaat lukken, maar ik merk wel dat ik iedere maand onzekerder wordt... zo van" ohwjee weeer niet, ben ik soms onvruchtbaar? "
Hey yustin, ik begin nu wel te twijfelen of ik zwanger ben of niet. Het een week lang ongi krampen en het wordt steeds erger dus ik denk dat ik gewoon ongi wordt maar we zullen zien. Hoe gaat het verder met jou?
Heey! Hier nog geen symptomen..Niet van ongi en niet van zwangerschap. Ik voel wel heel de tijd "plopjes"alsof er iets uitloopt (netzoals bloed als je ongi bent.) Maar nog geen bloed. Ik hooooooooop zo dat ik zwanger ben.. Het weekend hoop ik te kunnen testen! En jij?