Nieuwe woning..

Discussion in 'Zwangerschap' started by lovelygirl, Sep 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovelygirl

lovelygirl Actief lid

Jun 29, 2006
    144
    0
    0
    Amersfoort
    Wat ben ik blij,heb vandaag een 3kmr appartement toegewezen gekregen.(via urgentie)
    Me vriend en ik kunnen straks als we de sleutel hebben eindelijk beginnen met de babykamer inrichten en ons veilige plekje te creeren.
    Wat hebben wij daar zin in zeg,lekker in onze eigen woning,waar we een mooie plek kunnen bieden aan de kleine,ik ben zo gelukkig,en dan nu maar op naar de echo want ik moet daar om 3 uur zijn!Spannend.

2. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,699
    0
    0
    Lovely, gefeliciteerd! Weet dat ze in Amersfoort niet heel scheutig zijn met urgentie, dus Good Job!

Succes met verhuizen enne.manlief laten sjouwen hè!

3. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

fijn hoor zo snel je eigen huisje! en dat je nu eindelijk aan je kamertje kan beginnen :D

4. lovelygirl

lovelygirl Actief lid

Jun 29, 2006
    144
    0
    0
    Amersfoort
    ja hehe,hahaha manlief gaat zeker sjouwen,opa en oma ook,me broertjes en nog veel meer,hahaha ik hou me wel bezig met commanderen en inrichten,hahaha.nee idd ze zijn er niet erg scheutig mee,ik had al een x urgentie aangevraagd in soest en daar kreeg ik hem mooi niet,maar nu heb ik vanaf 12 augustus mijn urgentie en heb nu een huisje,heb gelukkig niet zolang gewacht.Gelukkig maar.

5. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    das echt super fijn om te horen!
    Heerlijk meis, lekker wat voor jullie eigen!

6. sillaah

sillaah Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,429
    0
    0
    Utrecht
    gefeliciteerd ! en wat fijn dat je urgentie gekregen hebt. !
    in nieuwegein ligt t nog moeilijker. wij kunnen mooi geen urgentoe krijgen. :cry: maarja dan gaan we maar hard sparen ;)
    heel veel plezier inje nieuwe huisje ! :D

7. linda83

linda83 Actief lid

Haha Helemaal geweldig, ik heb twee uur geleden ook een nieuw flatje toegewezen gekregen en heb nu ook eindelijk een babykamertje :D
    Ben ook superblij want heb in mn huidige woning maar 1 slaapkamer .

VAN HARTE GEFELICITEERD!

8. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

Jul 6, 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    van harte gefeliciteerd!

9. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

Aug 10, 2006
    568
    0
    0
    Gefelicteerd!

10. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Lekker je eigen plekkie! :D Geniet er maar lekker van als gezinnetje!

11. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd het is echt super dat je urgentie hebt gekregen!
    Wij hebben ook een huis gekregen eindelijk 1 november gaan we er in!

12. stranger

stranger Fanatiek lid

Mar 28, 2006
    3,412
    0
    0
    Gefeliciteerd!

Vraagje:kreeg je urgentie vanwege de zwangerschap? Want dan kunnen wij ook nog wel wat proberen denk ik...

13. lovelygirl

lovelygirl Actief lid

Jun 29, 2006
    144
    0
    0
    Amersfoort
    Nee ik heb geen urgentie gekrijgen voor mijn zwangerschap,ik ben 'gelukkig' een beetje psychisch hihihi...daardoor kreeg ik mijn urgentie.
    Een urgentie voor een zwangerschap geven ze vrijwel nooit,dan zou iedereen zwanger worden om aan een woning te komen,nee ik heb geluk gehad,die man had geen gevoel van steen.De eerste man wel,want daar kreeg ik hem niet...#$@zak...hihihi ;)

14. diana1982

diana1982 Actief lid

Oct 25, 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    gefeliciteerd.

Ik wou dat wij ook aan de beurd kwamen want we worden gek van de buren.
    Ze hebben sinds 3 maand een traplift aangeschaft en je kan letterlijk alles horen als dat ding naar boven/beneden gaat. (ze weegt meer dan 100kg, sorry als ik hiermee iemand beledig, maar ze kan er wel wat aan doen maar doet het niet. ze is maar 1.55)net een achtbaan rekketekketek en pieppiep doorelkaar heen.
    En de andere buurman heeft een oude hond met verlatingsangst en die jankt dus heel veel op een dag omdat de buurman elke 5 minuten weggaat op zn scooter. Zo moest het ff kwijt. sorry

15. Jessenia

Jessenia Lid

Sep 21, 2006
    75
    0
    0
    credeteur/debiteur bij ministerie van verkeer en w
    Den Haag
    hey dames,ik heb ook vrijdag de sleutels gekregen van ons huisje met 3kamers app en dan kunnen wij ook eindelijk aan ons huisje samen beginnen met inrichten van de babykamer,,,,heerlijk ik heb er zo een zin in!

16. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Gefeliciteerd :)

Share This Page