Beste Weten jullie dit het is inverband met zwanger worden menstruatie : 26/27/28 september gehad dan 14/15 lichte druppels bloed gehad niet veel normaal moet ik ze nu gehad hebben /26/27/28 oktober maar nog altijd niet gehad testje gedaan een licht streepje , heb gisteren nog een test gedaan en ook nog een licht streepje .. ga volgende week nog eentje doen wat kan dit zijn volgens jullie heb wel al 1 zoontje maar bij hem wist ik zelf niet dat ik zwanger was pas op mijn 8 weken weet iemand dit ?
ja dat kan 26/27/28 oktober niks gehad en nu voel ik nog altijd niks van menstruatie pijn nog altijd niks dus hopen dat het weg blijft nog een fototje wel last van pijnelijke borsten en eetbuien ..
Mijn laatste menstruatie begon 28 september en als ik dan de testen vergelijk vind ik die van jou wel super ligt Je zou dan nu al ruim 5 weken zwanger zijn Hoop voor je dat alles goed zit
Ik heb veel testen versleten en veel vals positieve streepjes voorbij zien komen maar nooit bij de action een roze streep als ik niet zwanger was... Sowieso zijn action testen heel ongevoelig, zou dus als ik jou was zeker clear blue digital test halen, toen bij mij de cb zwanger 1-2 zei gaf de action net zo'n licht streepje als hier! Succes ben benieuwd!
Ik denk ook zwanger, met action nog nooit vals positief getest......en deze hebben meer hcg nodig dan KV 2 voor 5 Ik zelf zou der een digitale tegen aan gooien Zo ongeduldig ben ik wel