Sommige reacties zijn heel gemeen maar goed dit is een fourm en iedereen roept wat... Zoals ik in mijn vorige bericht aangegeven heb, . bedankt iedereen voor de reactie. Het is me nu duidelijk. We wachten het af..
Wie zegt iets gemeen tegen jou dan ??? Volgens mij brandt iedereen hier jouw acupuncturist af voor het roepen van dit soort dingen. Het is niet onderbouwd wat hij zei. Je kan echt niet aan iemands (linker) pols voelen of zij zwanger is.
Ik kan me voorstellen dat je hoop krijgt als iemand zoiets zegt. Juist daarom geloof ik dat hij/zij het beter niet had kunnen zeggen. Overigens zie ik niks op je test, maar zolang je nog niet ongesteld bent is er nog hoop!
De vraag is op welke manier de acupuncturist dit tegen je gezegd heeft. Daar waren wij natuurlijk niet bij. Heb overigens wel vaker dit soort dingen gelezen. Of het waar is, is natuurlijk een 2e. Hoop voor jou dat je een dezer dagen een positieve test zult hebben. Het nadeel van dit soort uitspraken is dat je je hoop hierop vestigt. Aan de andere kant worden hier voorspellingen gedaan met pendelen en daar hoor je niemand over... Ik heb ook wel eens een medium geraadpleegd of ik zwanger was of zou worden. Het is toch ieder stukje hoop waar je je aan vast klampt. Tot nu toe waren die voorspellingen juist. Ieder zijn ding zou ik zeggen. Maar om nou meteen zo negatief te reageren...
Als hij letterlijk heeft gezegd: je bent zwanger (en 't is niet zo) zou ik meteen een andere zoeken. Als je in Zuid Holland woont, heb ik een heel goede voor je. Vind niet dat iemand mag inspelen op iemands hoop. Dat is heel schandalig!
Succes meid ik hoop dat je zwanger bent maar testen zeggen meer dan je acupuncturist.. De reacties zijn niet gemeen bedoeld van de meiden hier maar het is gewoon heel raar dat zo iemand tegen jou zegt dat je zwanger zou zijn.. Het geeft jou misschien wel valse hoop en dat is gewoon vervelend. Iedereen probeert je hier een beetje voor de behoeden. Ik hoop oprecht voor je dat je zwanger bent en dat je straks een positieve test heb! Als je nu op 9dpo zou zitten dan zou je test nog zeker negatief kunnen zijn hoor! Ik teste op 11dpo (dacht zelf toen 10dpo) licht maar duidelijk positief maar ik denk als ik 9dpo had getest dat ik nog niets had gezien. Laat je het weten of je acupuncturist gelijk had of niet?! ben wel benieuwd!!
Niemand bedoeld het gemeen, ik denk dat iedereen hetzelfde vind... Dat is dat het gemeen is van een acupuncturist je zulke hoop te geven zéker gezien je geschiedenis.
Ik zie helaas niks, maar wil wel zeggen dat je je niet aangesproken moet voelen door de reacties van de dames hier. Ze bedoelen het goed en nemen het voor jou op. Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!
Je zou idd aan een pols kunnen voelen of je zwanger bent, mijn acupuncturist voelde dat wel namelijk. Ze vroeg wel of het zo kon zijn. En zei zelf al er voelt iets anders dan anders maar je moet afwachten. Ik wil je geen valse hoop geven en ik heb het ook weleens fout 😉 Ik hoop dat je zwanger bent natuurlijk. Toch vind ik wel dat hij/zij het niet zo stellig mag beweren.
Een acupuncturist voelt alles aan de pols. Als ze naalden prikken checken ze constant je pols of de naaldjes goed zitten zeg maar. Het schijnt anders te stromen en te voelen. Het fijne weet ik er natuurlijk niet van aangezien in geen acupuncturist ben.
Het is internet, dus het ligt er soms maar net aan hoe je een reactie opvat. Je kunt de intonatie niet horen. Ik heb mijn reacties niet gemeen naar TS toe bedoeld, wellicht wel naar haar acupuncturist.... Persoonlijk zou ik namelijk nooit tegen iemand zeggen dat ze zwanger is als ik dat denk te voelen als ze al een moeilijke weg achter de rug heeft! Ben wel benieuwd of TS nog getest heeft. Maar ik vrees het ergste aangezien ze niet meer reageert.
Aan de pols voelen dat iemand zwanger is? Was het maar zo gemakkelijk,scheelt voor veel vrouwen die zwanger willen raken een hoop geld aan testen! Hopelijk mag je gauw een mooie positieve test in handen hebben.
Het ligt natuurlijk wel iets genuanceerder dan dat. Een acupuncturist mag nooit zo stellig beweren dat je zwanger bent. Ze kunnen een andere energie voelen via je pols maar dan nog. Het zijn ook mensen en kunnen ook fouten maken. Ik ben trouwens totaal niet zweverig. Ik geloof wel dat je op medisch vlak niet altijd maar de reguliere weg hoeft te volgen. Er is meer dan dat in mijn ogen. To, heb je alweer getest?
zoiets zou een acupuncturist niet zomaar moeten roepen... heb vaker zulke dingen gehoord. brengt je onnodig in de war. desalniettemin hoop ik voor jou natuurlijk dat je zwanger bent, succes!
Jeetje wat een verhaal. Ik zou het heel sterk vinden als ze dat aan je pols kan voelen, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik vind acupunctuur sowieso een geneeskunde die meer onderzocht mag worden. Misschien is dit wel 1 van de geheimen van acupunctuur. Wel maf dat ze je dat even zo verteld. Helemaal niet professioneel of tactisch. Heb je al getest?