Ik ben nu 7 dagen over tijd en er is nog geen opoe te bekennen!! Ben vandaag bide dokter geweest en moet het nog even een week aankijken en dan nog een test doen, want de test was negatief, maar tot nu toe geen opoe te bekennen!! Nou maar afwachten tot volgende week, doe van het weekend gewoon nog een test!!
@Alina: Ze is vandaag pas bij de dokter geweest en moet het nog een week aankijken Volgende week heeft ze hopelijk goed nieuws, of eerder....
Oh spannend hoor... Hopelijk gaat de week snel voorbij voor je... En ik duim in ieder gevaal voor een dikke vette streep! xXx Joy
Ja dank je wel allemaal!! Ik ga van het weekend weer een test doen, dus het is nog even afwachten. Wat duurt de week dan lang als je alleen maar af kan wachten!! En van de dokter wordt je ook niet veel wijzer, want die zegd ook, wacht nog even een week IK hou jullie op de hoogte!
ik kan niet langer wachten dan het weekend, dus doe van het weekend de test al!! Het ook allemaal blauwe aders op mijn borsten en striemen, ben heel erg moe elke keer en het heel erg last van mijn heupen. Ik hou jullie op de hoogte en jullie horen het wel!!
Ik ben heel benieuwd of je gevoel klopt ik hoop het !!! Hé word er zelf hellemaal enthousiast van. Vraagje hoelang zijn jullie al bezig?
hey Marlieske, Ik hoop ook dat het gevoel klopt, maar ik hou je op de hoogte!! Wij zijn nu een 3 of 4 maanden bezig, maar slik al sinds vorig jaar de pil niet meer!! Je hoort het nog!