Ik heb zojuist een echo gehad en ik zit gewoon weer goed op termijn 7 weken en 3 dagen terwijl ik vorige week maandag volgens mijn gynaecoloog 5 weken zou zijn! Hoop voor jou ook goed nieuws!
Bedankt voor je berichtje! Fijn dat alles goed is! Ik hoop volgenden week hetzelfde goede nieuws te kunnen brengen
He dames! Ik heb vanmorgen besloten nog maar eens te testen.. Ik dacht dan heb ik toch wat meer rust.. Zie hier onder het resultaat! Als het vruchtje op 15 oktober al 1,5 week niet meer zou leven, dan had mijn test nooit zo kunnen zijn! Want heb op 5 oktober nog getest.. Zie hier onder mijn testenreeksje!
Hey lieve meid, Maak je niet druk over de echo's die zo vroeg gedaan worden. Ik had bij 6 alleen een vruchtzakje. Heb toen ook 2 week in de stress gezeten hoor!Bij 8 week lag alles 'op schema' en 2 week later ben ik weer 6 dagen terug gezet. Het is wat allemaal! Ik denk dat elke kindje anders is en verschillende groeispurtjes door maakt! Merk het ook aan mijn lichaam. Soms dagen geen klachten en dan komen ze opeens dubbel zo hard aan! Doe je een beetje rustig aan!Hoop echt dat je bij je volgende echo net zon gerust gesteld gevoel hebt als ik Dat houdt een weekje stand, en dan begin je weer opnieuw met zorgen maken Dikke knuffel voor jou en je mag me altijd een pbtje sturen als je even wil kletsen.
Bedankt voor je lieve berichtje! Ik heb me ook voorgenomen om me nu geen zorgen meer te maken.. de testen zijn zoooo duidelijk! Hoe voel jij je nu??
Het is op en af Soms super goeie dagen lichamelijk en soms hoef ik maar een paar keer te hoesten of mijn eten komt er al weer uit. Maar de meest spannende periode zit er nu wel bijna op. Dat geeft geestelijk wel rust. Al geeft het nooit garanties. Heb wel een goed gevoel en ook wel een bepaald vertrouwen dat het goed zit. Als lach of kuch dan kan ik me baarmoeder nu wel goed voelen, net alsof ik teveel sit ups heb gedaan. Grappig. Zal wel blij zijn als ik me weer helemaal fit voel. Mn huishouden heeft wel aardig achterstallig werk liggen Maar ik laat het maar tot ik me weer echt een stuk beter voel. Als het goed is verdwijnt de misselijkheid straks wat dus dan ga ik flink aan de slag. Het is wel raar. Ben je misselijk voel je je kloten, heb je nergens last van, maak je je druk dat je niks voelt. Pff ben geen onzeker type maar de afgelopen 8 weken haha!