holte met vocht op echo naast een kloppend hartje

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mistal, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mistal

mistal Niet meer actief

Net voor een eerste echo geweest en men zag een kloppend hartje, Helaas zag ze ook een zwarte rondje holte in de baarmoeder tegen de wand aan. Kindje lijkt er geen last van te hebben maar moet direct door naar ziekenhuis. Ik maak me zorgen. Wie herkent dit?

2. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

21 aug 2008
    389
    0
    16
    Is het geen cyste?

3. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

21 aug 2008
    389
    0
    16
    Oh sorry, lees nu dat het IN de baarmoeder zit. Nee, dan heb ik er geen ervaring mee.

4. MamavanK

MamavanK Bekend lid

25 aug 2010
    526
    81
    28
    Is het een bloeduitstorting/hematoom?

5. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Bij mij op de eerste echo's ook, ze wisten niet precies wat het was, heb toen hier op het forum er ook een vraag over gesteld....met 14 weken was het bijna opgelost, en met de 20 echo was het weg...

6. mistal

mistal Niet meer actief

ik ben zo geschrokken daar ze me meteen doorsturen naar de gynaecoloog. het is een zwarte vlek met witte rand en zit tegen de wand aan. ongeveer net zo groot als het kindje (1,5 cm).
    Hematoom heb ik net wat over gelezen. hoop dat dat het is... Haal me al van alles in mijn hoofd...:(

7. tulip

tulip Niet meer actief

Suc6..hopelijk is het net,als bij bambie straks weg.

8. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    ik had ook een zwart rondje met een witte rand er omheen, maar volgens de vk was dit de dooierzak. Ik hoop voor je dat alles goed is en dat het loos alarm is.

9. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    zwarte holte had ik buiten de bm dit was een bloeding die is bij mij opgelost. succes hoop voor je dat dit verder niet beteknd wat erg is voor jullie kindje

10. jaikke

jaikke Lid

15 okt 2012
    39
    0
    0
    Ik had dat ook bij mij was dit ook de dooierzak. Maar neem aan dat een verloskundige wel verschil ziet

11. jaikke

jaikke Lid

15 okt 2012
    39
    0
    0
    Ik bedoel zwangerschapsring

12. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Bij mij was het een hematoom in mijn vorige zwangerschap. Ik verloor ook wel veel bloed toen. Mocht het een hematoom zijn; op internet is er weinig over te vinden. Het is een bloeduitstorting die er door middel van bloedingen uit kan gaan of hij lost zichzelf op. Hopelijk niets ergs!! Wanneer moet je naar het zkh?

13. babyzoe

babyzoe Actief lid

15 aug 2011
    304
    0
    0
    werk als verzorgende i.g.
    Brielle
    Hoi,

bij mij was het een hematoom en ben dus ook bloed gaan verliezen van week zeven tot week negen en nu ben ik veertien weken zwanger en van de vlek is niets meer te zien!Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt en goedkomt!

Liefs baby...

14. mistal

mistal Niet meer actief

Het was de dooierzak!! Ongelooflijk dat de vk die niet gezien heeft!! Hele middag ziekenhuis, 3 inwendige echos en veeel angst en stress../. Dit had niet gehoeven!

15. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Fijn dat het niet iets anders was!
    Idd vreemd dat zij dat niet heeft gezien. Wel weer goed dat je meteen werd doorgestuurd naar het ziekenhuis.

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    rare vk....dat moet ze toch weten als ze een beetje ervaring heeft met echo's....

super fijn dat het dat was en niets vreemds!

17. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Wat een opluchting voor je, wel erg vreemd dat de vk het niet heeft gezien zeg, zij moet toch kunnen zien wat de dooierzak is?

18. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Dit is inderdaad erg vreemd dat de VK dit niet heeft gezien!;)
    Maar goed, fantastisch natuurlijk dat het vals alarm was meid!! Nu lekker genieten!

19. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik had het ook bij de volgende echo is het vanzelf opgelost :)

Deel Deze Pagina