Ze zeggen van niet, maar als jij er onzeker van wordt of je er niet goed bij voelt, zou ik het gewoon lekker niet doen! Ik heb overigens zoveel mogelijk rust gepakt na elke IUI, maar dat heeft ook nooit geholpen
Hier ook na elke IUI rustig aan gedaan, op de terug weg de beentje op t dashboard bij aankomst thuis op de bank met de beetjes de lucht in De laatste inseminatie dacht ik t zal wel...gewoon mijn ding gedaan thuis.... en toen was ik zwanger...
Het lijkt me niet dat het kwaad kan, zeker niet als je regelmatig tennist. Misschien werkt het juist wel ontspannend. Ik doe na mn iui ook altijd wat ik normaal ook doe. Als je normaal nooit sport en je nu helemaal kapot sport lijkt het me minder slim, hoewel dat meer m'n gevoel is dan dat ik er ooit iets over gelezen heb.
Goed zo! Gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt, dat is volgens mij het beste (tenzij dat zwaar bingedrinken en drugsgebruiken is natuurlijk ). Succes!
ik heb eens een uurtje of 3 na de IUI met het zoontje van mn vriendin een uur op de trampoline staan springen. Die keer was ik zwanger... Hoop voor je dat je verrast word met een mooie posi test!!