scheerapparaat voor mannetje

Discussie in 'De lounge' gestart door mariekebalm, 4 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Hebben jullie mannetjes een scheerapparaat? Die van mij heeft mesjes, scheert zich één keer in de drie vier dagen, omdat ie zo weinig baard heeft en snijdt zich regelmatig en heeft een gevoelige huid. Nou wilde ik voor vaderdag (hier 17 juni) een Philips scheerapparaat kopen,is dat een goed idee en heeft iemand tips?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Mijn vriend is helemaal weg van de gillet Fusion.

Die met batterij

Maar moet ik erbij zeggen dat mijn vriend niet heel veel baardgroei heeft.

http://www.gillettefusion.nl/Pays/nl/?source=

Hij vindt die van philips niet zo goed...

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn vrien heeft de er een van philips en is er zeer tevrede over,het is de philishave HQ 5812 en ziet er ook nog is sportief uit dus dat is ook mooi meegenomen en er zit een opbergtastje bij

4. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Super, is hier ook te krijgen en zit vooral niet bij de duurste prijsklasse geloof ik ;) Philips is toch echt mijn merk, en gillete fusion zijn mesjes ook toch?

5. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik heb mijn man 1,5 jaar geleden een PHILIPS "Cool Skin HQ 6725/16" cadeau gedaan en hij is er nog steeds erg blij mee.

6. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Mijn man heeft een Cool Skin, welke weet ik niet, maar zo eentje die 'klaar komt' als je op een knopje drukt en die je onder de douche kunt gebruiken...en dat bevalt erg goed.

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    O ja, als je er een aanschaft, neem er dan een met zelfreinigende scheerkoppen, scheelt weer wat schoonmaakwerk!

8. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    ook hier PHILIPS "Cool Skin" mijn mannetje had erg veel last van plekjes na het scheren en het bevalt perfect hebben m al ruim drie jaar en hij doet het nog uitstekend.

groetjes anita

9. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ik heb mijn man een paar maanden geleden een Philips Cool Skin cadeau gedaan, maar hij heeft hem welgeteld 2 x gebruikt.... Scheren met een mesje gaat sneller en is makkelijker zegt hij.

Deel Deze Pagina