Hallo meiden ! Van de week heb ik een heel leuk gesprek met iemand gehad die middels het Cambridge dieet bijna 30 kilo is afgevallen . Aangezien ik al de nodige kilo's met South Beach ben afgevallen maar er nu niks meer afkrijg zat ik hier serieus over na te denken. De titel zegt het al eigenlijk; heeft iemand dit dieet gevolgd en heeft hier positieve dan wel negatieve ervaringen mee? Ik ben erg benieuwd! Liefs, Fem
Mijn schoonzusje heeft het gedaan. Zij is ermee van 68 naar 53 kilo gegaan en drie maanden nadien zijn de kilo's er nog steeds af. Ze eet nu ook wel gezonder dan voorheen. Ze kreeg goede begeleiding, ze werd elke week gewogen en gemeten en ook elke week een gesprekje over hoe ze zich voelde. Die vieze papjes kwamen wel haar neus uit op het einde, maar ze heeft het goed vol kunnen houden omdat je tussen de maaltijden door eigenlijk geen hongergevoel hebt. Daarna heeft ze wel moeten wennen aan het weer eten van 'vast' voedsel. Als je specifieke vragen hebt, wil ik het wel aan haar vragen hoor!
Dankjewel voor de reactie Valhalla, ik wil heeeeeel graag 10 kg kwijt (tenzij ik zwanger ben dan is het een ander verhaal uiteraard) en om één of andere reden wilt het niet meer lukken, daarom dacht ik hieraan... dank je wel voor de positieve reactie!