Esmee heeft al bijna maat 92 en ik kan bijna geen rompers meer vinden in die maat. Wanneer doen jullie je kindjes een hemdje met een onderbroekje aan? Of is dit pas als ze zindelijk zijn? In de zomer kan het toch wel, omdat het dan niet zo erg is als het buikje of ruggetje iets bloot is als het warm is?
Hoi, ik had voor de grap een hempje en onderbroekje gekocht in maatje 62 het zag er zo schattig uit en kon het niet laten liggen, ik heb heb het dominique ook direct aangetrokken en moet zeggen dat ik helemaal geen last gehad heb dat haar rugje bloot was de onderbroek gewoon over het hempje, niks aan de hand. Ik vondt het er wel stoer uit zien hoor, alleen het nadeel is bij het verschonen dat je het onderbroekje uit moet trekken, maar ja de broek moet ook uit dus zo'n probleem vondt ik het niet! Jette
Ik heb voor de zomer gewoon ondergoed gekocht. Hempjes met spaghettibandjes en een onderbroekje. Wat je zelf al zegt, in de zomer maakt het niet zo uit als ze een bloot ruggetje heeft. Voor de winter denk ik dat ik nog wel rompers koop, toch wat warmer. De Hema heeft toch wel grotere rompers? Ik dacht dat ik die ook in maat 92/98/104 heb gezien.
Klopt, HEMA heeft rompers tot maat 98/104. Maar ze hebben daar ook hele leuke ondergoedsetjes. Bij mij in de familie is het een soort gebruik geworden, dat als een kindje 2 wordt, dan is het tijd voor écht ondergoed En nu met de zomer voor de deur, zal ik eens flink inslaan in mannenondergoed Groetjes van Kiki
alicia heeft toevallig vandaar een onderbroekje en een hempje aan en het staat haar erg leuk moet ik zeggen. ze heeft een hekel aan rompers dus ben blij alsik helemala kan overstappen. bij de hema en prenatal hebben ze setjes vanaf maat 92 en vanwegen de luier passen ze der al wat eerder in . voor de winter zou ik denk ik ook wel rompers halen om een blote rug te verkomen. Bij zeeman etc hebben ze helle grote rompers en in belgie heb ik in veel winkels nog grotere gezien minimaal maatje 104
Ik heb Stijn sinds dat hij 1 in een hemd en onderbroek aan gedaan omdat ik hem regelmatig even op het potje zet en het dan gewoon veel makkelijker is :d
Daan heet ze sinds een maand of 11 aan toen ik begon met zinnelijkheids training. voor de nacht geef ik hem nog wel een romper aan bij de hema hebben ze grote maten en soms ook bij de zeeman