Hallo, Kan iemand me nog een keer uitleggen hoe je je banner plaatst? Ik weet dat het bij "handtekening" moet, maar alles wat ik probeer is het bestand ongeldig! Het gaat om deze banner: alvast bedankt! gr Lisszy
Deze moet je hebben (heb voor elk 'doosje' met img een spatie gezet die je even weg moet halen) Edit: bij mij doet ie het dus ook niet...hij haalt gewoon de img en url op't einde en begin weg, raar is dat! Ik zal even wat verder kijken...
Geen probleem hoor! Ik heb gezien dat het iemand anders wel is gelukt (zie het topic 'banner' , ook bij 'over deze site', maar er staat verdorie niet bij hoe, hahaha!
Ik zag dat Mas ook een banner van borstvoeden.info heeft, ik had haar al even een pb gestuurd hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen! Ik heb alles geprobeerd, ik raak er een beetje frusti van op het moment! Hahaahaha, hormonen....
je moet de PseudoHTML, UBBCode™ of BBCode van je banner copy pasten, dan doet hij het zonder problemen!!! (dus waar je je banner aanmaakt, daar kan je verschillende dingen kiezen om te copy pasten, en dan moet je dit : PseudoHTML, UBBCode™ of BBCodedus hebben!!)
Bij mij is het uiteindelijk juist gelukt met de URL code die wordt gegeven maar ik heb het ook 10 keer moeten proberen voordat hij het deed
En dat wil dus niet.... Maar goed, dat was gister, misschien lukt het vandaag wel. Ik ga het even proberen...
JAAAA, ik heb 'm!!! En waarom het nu wel lukt? Geen idee! Ik kom er in iedergeval niet meer aan!! hahahaha
Tja, ook ik ben aan hte klooien met mijn banner. Dit is de mijne http://www.tickertje.nl/tickers/i0ro46falzj345gq.png
Bedankt Jan, jullie zijn er maar druk mee Nu nog mijn profiel foto, ik krijg hem wel goed te zien maar hij geeft aan dat het uploaden niet lukt.
Goed om te zien dat hier weer wat bannerproblemen zijn opgelost Deze doe ik voor het overzicht op slot. Groetjes, Josien