Wie o wie weet hier iets leuks van te maken? We denken erover om onze dochter te vernoemen (2e naam) naar de oma's. Maar hun namen zijn niet super hip, plus we willen graag één naam gecombineerd van beiden. De namen zijn K.arin en G.onda (roepnaam G.onnie). Ben benieuwd! Alle suggesties zijn welkom!
Karin: Karina, Katharina, Karen, ... Gonda: Adelgonda, Hildegonda Waarschijnlijk niet wat je in gedachten had met hip, maar ik zou zelf gaan voor Karina Hildegonda (totaal 3 namen dus). De namen zijn zo wel wat tijdlozer en minder jaren '50/'60/'70. Als je deze namen gaat samenvoegen, wordt het denk ik niet mooi.
K.arin en G.onda (G.onnie): Arinda Clarinda Zijn eigenlijk zo even snel de enige twee namen die ik kan samenstellen.
Garine dacht ik meteen, maar Tja mijn officieele naam is Garine , is een oud- engelse naam en vrouwelijke variant van Gary. Maar je spreekt het heel erg anders uit dan je het schrijft, alhoewel je het natuurlijk wel op zijn nederlands kan uitspreken. wil je oefenen op hoe het eigenlijk zou moeten hahha : Garine - Meaning of Garine, What does Garine mean? veel suc6 hahah Ik gebruik eigenlijk sinds ik daar benul van heb een andere naam: Carine (ze noemen me caat)
Of van beiden de laatste twee letters nemen en dan kom je op Inda.... en vind je dat te gemaakt, dan kan je inda goed verwerken in dorinda, Melinda, belinda etc etc etc