ik schrijf de kaartjes, dus mn mans naam gaat voor de mijne, en dan Isabella. Als mijn man t kaartje schrijft vind ik dat ik eerst moet, dan hij en dan de kleine.
Zo doe ik het ook: afhankelijk voor wie de kaart is zijn of mijn naam eerst. Maar op de kerstkaarten zie ik inderdaad meestal man - vrouw - (eventuele kinderen). Alleen bij trouwkaarten "hoort" de naam van de vrouw eerst, heb ik pas geleerd.
Hier is het altijd, dus wie van ons twee de kaart ook schrijft -> Vriend & Ikzelf Kindje, Kindje, Kindje
Hier ook hoor, man, vrouw en dan de kids in volgorde van leeftijd. Zo zie ik het eigenlijk voor zover ik me kan herinneren van kaartjes altijd staan bij iedereen.
wij doen altijd man - ik ongeacht wie het schrijft of voor wie het is. Geen idee eigenlijk waarom we het zo doen...
Idemdito! Naar mijn familie eerst mijn naam, naar mijn mans familie eerst zijn naam. En naar vrienden verschillend. De ene keer ik, de andere keer hij als eerst. En dan de kids, op leeftijd. En op onze trouwkaart stond ik idd als eerste. Bij ons worden de ouders ook genoemd op de kaart, dus mijn ouders kwamen eerst. Had mijn schoonvader trouwens behoorlijk wat moeite mee!
Hier ook altijd, vriend en dan ik, en bij familie altijd mijn kindjes als laatst (de honden,katten en konijn )
Hier net zo geleerd. Dus manlief, ik en dan de 3 kids van oud naar jong. Omdat ik altijd de kaarten schrijf. Alleen bij de geboortekaarten hebben we eerst mijn naam gedaan omdat ik er het hardst voor heb moeten werken.
Ik vind man-vrouw-kinderen-dieren ook wat hebben. Maar ik ben van mening dat ik als eerstes mag staan omdat ik al die kaarten heb mogen schrijven haha
Hier is het ik, man, kind. Dit omdat dat makkelijker in de mond ligt. Mijn naam is veel korter dan zijn naam.
hier ook man, vrouw, kind Als het van oud naar jong zou zijn dan zou ik eerst komen. ben namelijk 1 jaar ouder dan mijn man hihi