melkbussen, het lijken wel bommen!

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaylen, 30 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hier in de regio wordt veel met melkbussen geschoten rond oud en nieuw, ik schrik me elke keer rot :$ het lijkt wel oorlog hier.
    ze gaan ook elke avond door tot een uur of 11 en mijn meisje schrikt er ook steeds wakker van.......

vorig jaar hebben ze gewoon in de straat geschoten zonder doek aan het deksel, toen was onze auto de pisang, allemaal deuken toen we thuis kwamen en natuurlijk geen namen erbij :x

ik zal blij zijn als het 1 januari is in ieder geval.....

2. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Met melkbussen schieten :$ Dat lijkt me toch ook niet geheel ongevaarlijk want die bussen komen toch ook weer naar beneden :(
    Ik ben ook blij als het weer 1 januari is , ik woon in een flat en er liggen vier van diezelfde flats naast elkaar en tussen die flats in lijkt het wel alsof er iemand voor je deur zit te knallen en laat hier nu net een jongerenhangplek zijn , schrik me telkens een ongeluk ...

3. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hahaha, Nicole, nee ze leggen de bussen neer en schieten de deksels weg! hahahah :D
    maar dan nog is het gevaalrijk hoor, al die rondvliegende deksels, helemaal als iedereen een slok op heeft...

4. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Daarom moet je de deksels ook vastmaken aan de bus, zodat ie niet al te ver weg kan schieten ;)

Dat carbid knalt inderdaad flink, maar hier heb ik het nog niet al te veel gehoord.

Wij vieren de jaarwisseling morgen in Twente, daar stoppen ze voetballen in de melbus ipv deksels. Die zijn wat zachter ;)

5. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Dat ken ik van die melkbussen :$
    Maken ze het deksel niet vast met een touw aan de bus dan :(

Hier al een hoop vuurwerk dat afgeschoten wordt en dan vooral harde knallen...schrik me iedere keer het lamlazerus...onvoorstelbaar dat Sem er gewoon doorheen slaapt! (even afkloppen ;))

6. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

dat is een goed idee, deden ze dat hier maar ;)

7. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    pfff het is hier ook drama.
    mijn zoontje lag op bed maar ze begonnen net met schieten dus helemaal overstuur. zit ook te trillen in de stoel zo dreunt het door. we hebben zeg maar 3 huizen naast ons een lange weg lopen en daar is het natuurlijk ideaal om te schieten. dus echt vlak hiernaast. met zn vieren ook nog es. bah.
    maar aan die weg wonen ook wel veel kinderen dus denk dat er daar wel 1 gaat klagen of politie bellen.

hier doen ze een doek aan de deksel zodat hij afgeremd word. de deksel met een touw aan de bus maken is te gevaarlijk. dan kan de deksel terugschieten.

mijn mannetje schiet zelf ook wel even maar doet dat altijd op oudjaarsdag op een pleintje en dan een paar keer en dan is hij het weer zat. dit gaat echt nog wel effies door hier en morgenochtend 7 uur zitten de eersten al weer hiernaast. :(

8. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ja, wat een herrie geven die dingen he!
    Waar mijn vriend vandaan komt, doen ze dat ook.. maar dan wel in een weiland, en niet in een straat!

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Mijn kerel kan ook niet wachten tot morgen, maar gelukkig is dat hier niet in de buurt en in een weiland dus hij zoekt het maar uit. Ik ga niet mee in elk geval.

10. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hier staan ze ook met zijn 3en op een rij, grrr :x
    bij jullie om 7 uur al?? begrijp ik dat nou goed?

11. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

haha zie dat je uit kampen komt..heb daar ook wel eens oud en nieuw gevierd leuk als je in de bovenkerk zit en ze gaan om de kerk met melkbussen schieten...;)

12. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    ja morgenochtend 7 uur zitten de eersten hier alweer te schieten. dat gaat dan even naar binnen om te eten rond 12 uur en dan begint het weer. zo verschrikkelijk.
    maarja traditie he hier in kampen.

ja haha de noordweg is het verschrikkelijkst elk jaar weer. grote branden en veel drank en veel geschiet. en rond de kerk klinkt het zo mooi door. dus is ook favoriet. lekker irritant.

het is op het moment even stil. zag wel wat lopen met bussen op de nek dus zal zo wel weer beginnen.
    mn zoontje komt jammer genoeg niet in slaap. blijft huilen. zo zielig. hij is zo moe. zit er aan te denken om zelf maar op bed te gaan liggen en mn zoontje bij me te leggen.

13. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    en ja het is alweer begonnen
    haha

14. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Oww , hahaha tja blont he :) Had er ook nog nooit van gehoord om eerlijk te zijn ..

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Carbit schieten is geweldig. maar dan wel allen met oud en nieuw.

en deksel vast maken kan wel hoor. met een keting. en dan langer. Mijn neef doet het altijd zo

16. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Toen ik deze topic titel zag staan, dacht ik in eerste instantie: 'Hé, deze moet toch in de categorie 'zwanger - eerste symptomen'?

Ehm... :)

17. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hahahaha! :D

18. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Vorig jaar had mijn man ´ruzie´ met de buurman die aan het schieten was (al een hele week). De paarden schrokken zich steeds dood en gingen er als een gek van door in de wei.De kinderen bang en idd wakker. De buurman stond op zijn werf maar het klonk alsof ie in onze keuken stond en dat terwijl achter zijn huis een wei ligt. Hij zou voortaan daar gaan staan zei ie. Nu had hij gezegd dat het verboden is, wij blij! Dit jaar hebben we hem nog niet gehoord. Ik heb er ook een hekel aan!

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Carbit schieten is leuk maar dan inderdaad alleen met oud en nieuw de dag zelf ;)

Wij deden dit vroeger ook, maar gingen dan buiten het dorp om geen overlast te veroorzaken.

20. Wij wonen aan een heel groot speelveld. Normaal beginnen ze hier ook al om 10u met schieten, maar heb nog niks gehoord.
    Best maf, want ik zit er eigenlijk een beetje op te wachten, op de eerste knal..
    Niet dat ik het leuk vind hoor, maar ik hou er rekening mee dat die knal ieder moment kan komen.

Deel Deze Pagina