babymassage

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door schaapie123, 4 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

zijn hier meer mensen die babymassage doen?

ik heb vandaag intro gesprek gehad, volgende week gaan we voor het eerst echt aan de slag.

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb het aansluitend gedaan na de zwangerschapsyoga, dus met hetzelfde clubje meiden.

Was erg leuk en Louise vond het ook heerlijk. Ze was het enige meisje tussen alle jongens en volgens mij ook de enige die het fijn vond hahaha

3. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    ik heb het ook gedaan, we hebben er echt van genoten, mn meisje en ik!
    we waren met een groepje van 6 meiden, en in hetbegin is het even wennen voor de kleine, en dus veel spartelen en om dr heen kijken, maar al snel lag ze heerlijk te genieten, vooral dr beentjes vond ze echt fijn als ze gemasseerd werden.
    ik doe het nu nog als ik haar in badje heb gedaan, dan zet ik het muziekje aan op de babyfoon en dan weet ze al 'ik ga in bad', en daarna lkkr masseren met baby olie.
    Als ik haar dan op haar buikje leg dan kijkt ze soms helemaal achterom wat ik aan het doen ben, en vervolgens legt ze haar hoofd heel relaxt op dr arm! zo leuk, ik raad het echt aan. is gewoon even een rustpunt zowel voor je kindje als voor jezelf :)

4. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    ik heb afgelopen zondag voor de eerste keer babymassage gedaan.
    Was niet zo'n succes, na een paar minuten was het al krijsen.Ze is ook echt een ongedurige drukke meid.
    Over 2 weken de tweede les, ben benieuwd of het dan beter gaat.

5. fam

fam Actief lid

1 jul 2008
    219
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb het ook gedaan en er kwam iemand bij mij thuis. Echt super leuk om te doen en ik doe het nu nog zo af en toe. Lekker even een ontspannen momentje met mijn mannetje

Deel Deze Pagina