hoi! hier net de prik gehaald. ging allemaal best vlot en omdat ik iets moest vragen bij de info balie hoefde ik verder niet in de rij te gaan staan om dat kaartje af te geven en mocht ik gelijk doorlopen... kleintje huilde gelukkig maar 3 sec en toen was het over. pfff maar oooh nou zit ik weer te denken he. ze zouden toch wel een schone naald hebben gepakt? ze zouden toch wel de juiste hoeveelheid hebben gegeven? ik bedoel het was zzzo druk en die mensen prikken en geven tegelijk weer aanwijzingen aan mensen. ik kijk ook nooit eigenlijk als ze een prikje krijgt want vind het veel te akelig om te zien hoe dat prikje in haar beentje gaat en pfff zit mezelf weer helemaal gek te maken. eerst van wel of niet enten en nou dit weer hahaha nou ja zal wel goed zijn allemaal. ben ook zon tobbert soms ga es kijken bij mn kleintje wantze ligt nu te slapen. even extra alert maar vandaag.
Hee meid, jullie hebben het al achter de rug! Ik moet morgenmiddag gaan met Charlotte maar ze heeft koorts... gisteren 39,4 en vanochtend 38,9.... Als dat morgen nog is kan ik niet eens gaan en hoe dan verder? Sterkte met je meissie, jezelf niet gek maken (makkelijker gezegd dan gedaan) en vertroetel haar maar extra.
oooh meid das ook vervelend dat uitgerekend nu koortsig is. bel even met je huisarts of anders de ggd. ik denk dat zij wel weten wat je moet doen. nee probeer me idd niet gek te maken. ga dalijk maar flink poetsen. maar eerst de kleine nu lekker idd een mandarijntje geven en even heerlijk met dr kroelen tussendoor. ze heeft net al lekker geslapen. hopelijk gaat ze vanmiddag ook nog een poosje. heel veel beterschap met charlotte en succes met de prik