Mn zoontje is dinsdag 4 maandjes en ligt nog in de wagenbak. Ik heb een dubbelwagen (urban jungle) en die bankjes zijn nogal smal. Hij ligt nu dus best krap, hij kan er nog wel even in, maar hij vind t zelf niet prettig meer, huilt regelmatig en wil eigenlijk wat zien, maar ja dat gaat niet.. Vanaf wanneer lagen jullie kindjes in de wandelwagen? Mijn oudste zoontje lag ook vanaf ongevee 4 mnd in de wandelwagen, maar die was een stuk steviger als mn jongste! Was even benieuwd!
mijn zoontje is 4 maanden en 2 weken en ligt al 2 weken inde wandelwagen en dat gaat prima wel in de winterzak zit hij wat beter maar dat gaat heel goed hij wou ook graag kijken en paste ook bijna niet meer in de bak ik zou het een keer proberen maar dan wel helemaalplat leggen
Mijn zoontje huilde ook steeds zo erg in de wagenbak omdat hij iets wilde zien. Ik ging uiteindelijk ook alleen nog maar wandelen als hij moe was, anders was het geen doen. Ik heb het tot 5 maanden kunnen rekken en toen de wagen omgebouwd, wel in ligstand natuurlijk. Hij vond het prachtig!
Zeker nu het nog wat kouder is zou ik toch wel proberen zolang mogelijk de reiswieg nog te gebruiken. Ze liggen er toch beschutter in en een stuk warmer. Hier is ze met 6 maanden over gegaan in de platte stand. Ik vind zelf 4 maanden wel erg vroeg, maar wat niet past, past niet meer natuurlijk. Maar dan wel helemaal plat.
Ik heb zelf UJ en die kan wel helemaal plat (in tegenstelling tot vele andere merken). Maar ik vraag me af wat je dan mee bereikt. De zitting is ook vrij smal als je hem plat legt en je kindje ziet dan al helemaal niks, omdat ie in een soort tunnel ligt in die wagen. En een baby van 4 maanden in een zitstand zetten is echt onverantwoord.
Idd, plat in de reiswieg of plat in de wandelwagen maakt voor dat vrij weinig uit. Rechtop zou ik ook écht niet doen!
Met 4,5 mnd omdat het echt niet meer paste. In de wandelwagen plat zien ze stuk meer hoor,ik heb de maxi cosi mura iig wel.
Nij Urban Jungle kun je de reiswieg schuin erop zetten en de kap omlaag doen. Daartegen, in een platgelegde wandelinzet ligt de baby in een soort tent en ziet dan werkelijk niks. Ik vond dat juist ideaal als de kids onderweg in slaap vielen in de wandelinzet, kon ik die helemaal plat leggen en lagen ze lekker in het donker en hadden ze nergens last van. Maar ze zien dan ook amper iets.
hier met 4 maanden toen was meneer al 70 cm en 7,5 kilo dus een groot mannetje. hij paste er met zijn dekentjes en jas echt niet meer in en schopte ook steeds tegen de achterkant. daarnaast wou hij al heel snel niet meer helemaal plat liggen en alles zien. dus nu ligt hij in de laagste stand van de kinderwagen. hij kan nog steeds niet heel veel zien maar op de een of andere reden vind hij het nu wel prima.
wij zijn met 6maanden over gegaan. Gewoon omdat hij ongelooflijk krap lag in de wagenbak met jas en dekentjes. En toen het zo koud was trok ik hem zn skipak aan ( ik heb geen auto) dus als ik boodschappen moest doen, vond ik het wel erg koud alleen een jas. Maar ik vind het wel erg vroeg met 4maanden om hem in de wandelwagen te doen... Tycho vond de reiswieg met 4maanden ook niks meer maar ja niks aan te doen.... Ik gaf hem een knuffel of een rammelaar en speentje hielp ook om hem rustig te krijgen. Ik heb ook nu nog steeds de wandelwagen op de platste stand, ook al richt hij zich steeds vaker op om dingen te willen zien. Ik zit er aan te denken om hem daarom iets minder plat te doen, zitten in de kinderstoel gaat goed en hij gaat ook steeds vaker zelf zitten op de grond, weliswaar op 1arm steuned... xxxx
hier hetzelfde probleem. elke keer was het weer huilen. heb een wandelwagen gekocht die hlemaal plat kan, maar daar mag ie pas met 6 maanden in werd me verteld. hij zit nu voorlopig in de maxi cosi met een onderstel ls ik ergern heen moet want in die bak schreeuwt hij de hele tent bij elkaar
Ik weet niet of ik liever de maxicosi dan de wandelwagen zou gebruiken. Dan zou ik toch kiezen voor de wandelwagen helemaal plat.
onze jongste was heel lang en lag ookal rond deze tijd in een wandelwagen die vrij plat kon in een dikke voetenzak. hij vond het meteen geweldig! ik liet hem wel alleen plat en deed de gordeltjes aan. ik vind een platte wandelwagen( niet een buggie) veel beter dan een maxicosie voor langere afstanden.
ik ook. Hier met 6 maanden overgegaan, omdat mevrouw over het randje ging hangen. Ik had haar er graag langer in gehad. Ik zou het zolang mogelijk uitzingen, want ik persoonlijk vind het wel heel vroeg.
Als de wandelwagen erg plat kan, is het denk ik niet zo'n probleem. Hij moet alleen niet steeds rechtop zitten en eventueel op zij zakken.
Zoo wat een reacties! En het is niet zo dat ik hem per see in de wandelwagen wil hebben, maar een stukje wandelen is niet echt een pretje meer wantr als ik maar even stil sta is t brullen. En aik weet nog van mijn oudste zoontje(lag ook met 4 mnd in de wandelwagen plat!), en dan zie je idd nog niet veel, maar toen was wel het huilen over en hij vond t geweldig! haha MAar goed ik probeer zo lang mogelijk om hem in de bak te houden, ook mede doordat t telkens nog vrij koud is voor zo'n kleintje! MAar bedankt voor alle reacties! En de meeste kindjes liggen toch vrij vroeg in de wandelwagen als ik het zo lees.