Baby dik 7 maanden; veranderd?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bo20, 18 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi hoi!

Mijn dochtertje Chloe is nu net 7 maanden geweest en wil slechts een paar happen groente 's avonds .. daarna gaat ze kokhalzen. Ook slaapt ze slecht de laatste twee weken.. Elke nacht is ze meerdere malen wakker. Eerst ging ik naar haar toe, maar nu laat ik haar gewoon huilen 's nachts. Ze valt dan ook wel weer in slaap.

Ik zit momenteel een beetje met m'n handen in het haar.. Ze sliep sinds 8 weken al lekker door, dus hoe kan dit zo?

2. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Niemand?

3. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Zou het geen sprongetje kunnen zijn?

4. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

18 jun 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    Ja sprongetje of misschien allergie voor het eten?
    Wat doet ze als je haar eruit haalt 's nachts? Is ze troostbaar, heeft ze pijn?

5. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Ja een sprongetje of tandjes ?

En in de nacht misschien huilen omdat ze honger heeft omdat ze niet heeft gegeten.

6. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hmmm.. dat zou natuurlijk allemaal kunnen. Echter om 21:00 krijgt ze nog een fles melk van me.. Dus dan zou je denken dat het wel goed moet komen. Heel apart.. Ik heb zelf het idee dat ze misschien droomt. Als ik bij haar bedje kom, dan ligt ze vaak met haar oogjes dichte woelen en te huilen..

7. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    is een fase, en gaat echt over!

8. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik kan er over mee praten *gaap* .....
    Noah slaapt al heel lang van 20.00 door tot ongeveer 07.00 zonder dat ik hem in de nacht hoor, maar de afgelopen anderhalve week kan ik er meerdere malen per nacht uit, hij ligt dan in zijn bedje te huilen, als ik hem zijn speentje weer geef is het goed.
    Vannacht zetten hij het echt op het huilen,huilen tranen met tuiten ben een dik uur met hem bezig geweest om hem te troosten en hij is uiteindelijk op mij in bed in slaap gevallen en toen hij diep sliep heb ik hem terug gebracht naar zijn eigen bedje..... (om vervolgens nog 3 keer op te staan afgelopen nacht :( )
    Hoop echt dat het een fase is zoals eerder gezegd werd!

9. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Is inderdaad een fase. Goede nieuws: hij gaat weer voorbij. Minder goede nieuws: hier zitten we voor de tweede keer in hetzelfde circus. Gelukkig is de 2e fase ook zo goed als voorbij. De eerste keer weet ik niet zeker wat de oorzaak was maar nu zijn het echt dromen. Mn vriend heeft vroeger tot zn 6e heftige nachtmerries gehad. Hopelijk is dat niet erfelijk!

10. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    inderdaad kunnen dromen zijn....zou idd ff lekker knuffelen slokje water geven en weer terug leggen als dat lukt....

hebben we hier ook periodetje gehad...

11. Ons meisje sliep vanaf 3 weken door en ook hier hebben we dit een halve maand terug gehad. Gaat ook weer over. Even een knuffel, laten weten dat je in de buurt bent en weer terug in bed. Misschien moet dat meerdere keren per nacht, maar het gaat weer over, wij hebben expres geen eten gegeven 's nachts voor het geval ze eraan zou wennen. Ze bleek het ook niet nodig te hebben. Succes!

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Het gaat gelukkig weer over, wij zijn gelukkig net uit die fase!

13. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Kunnen baby's van 5 maanden ook dromen ?
    Ik heb ook een idee dat dat het is bij Damani !

-x-x-x-

Deel Deze Pagina