lila is wel lief! en je hebt meteen een toepasselijke kinderkamerkleur! achternichtje van mij heet ook zo. nog blij dat het geen jongetje is geworden; dan had ze black geheten (no kidding!) 2e naam is mooi wegens het vernoemen, iets minder in combi met lila maar dat is mijn mening.
Ik vind het niets maar als je het streepje eruit haalt gaat het wel maar weet je zeker dat je je kind naar een kleur wilt noemen? Ik denk dat ze vaak Lola te horen zal krijgen
Ga je het echt als de kleur Lila uitspreken, of meer als Leila? Ik zelf heb meer de voorkeur voor Leilah hihi Maar het vernoemen vind ik wel erg mooi, zou alleen niet zo snel een koppelteken gebruiken, omdat ik er zelf ook een in mijn naam heb, en dat mensen toch dan niet snappen hoe ze dan mijn naam moeten uitspreken.
Ik zou er nooit voor kiezen, Lila is toch gewoon een kleur? Klinkt naar misschien maar je noemt je zoon toch ook niet Groen? Maar dat is mijn mening, ik wil je niet kwetsen. Ik ken iemand die haar dochtertje Leyla heeft genoemd, vind je dat niks? Dat lijkt erop maar is net iets specialer, maar ja, dat vind ik dan.
Ondertussen ben ik gewent aan de naam Lila. Op mijn werk zijn er 2 dames die deze naam dragen. De 1 schrijf je als Lila, de ander als Lilla (maar spreek je ook uit als Liela). Toen ik de naam voor het eerst hoorde vond ik het ook een beetje vreemd, maar nu is het zo gewoon geworden, de naam hoort gewoon bij ze..
ik vond Lily altijd een leuke naam . De 2e naam is erg mooi ! Ik zou alleen ook het streepje er tussen uit halen, anders lijkt het 1 naam te zijn? Zo heet mijn dochter ook Fae Leonora, roepnaam Fae .
Sorry mijn smaak is het niet, maar gaat er toch om dat jullie hem leuk vinden. Ze zal iig niet met een naamgenootje in de klas komen