Hallo dames, Ons zoontje wordt binnenkort 1 en zal gaan trakteren op de dagopvang. Nu heb ik al eens even mijn gedachte erover laten gaan, maar ik kan zo 123 niet iets vinden waarvan ik denk: Ja dat is het! Dus mijn vraag: Hebben jullie leuke tips/ideeen (eventueel met foto) Lijkt me leuk om eens wat voorbeelden te zien zodat ik het kan afkijken.. Kom maar op met die traktaties!! Weet trouwens niet of dit hier goed staat hoor, maar dan wordt deze topic wel verplaatst neem ik aan?
www.party-kids.nl Ik maak voor onze dit jaar een fruitcocktail, cocktailglas, gesneden fruit, leuk rietje en een parasolletje en klaar is kees
Mijn moeder maakte vroeger wel eens kaasmuisjes. Je snijd een stuk kaas in een 5 hoek (blokje met een driehoekje eraan vast). Een chipsfrietje als staart, oren van gewone chips en rozijntjes als oogjes. Lekker en toch best gezond..
traktaties - Soepstengels met vingerpopje zelf maken Ik heb deze traktatie gemaakt voor het kinderdagverblijf. Ik had er alleen nog een doosje rozijntjes aangehangen. Is echt heel leuk geworden!
Eindelijk kan ik mijn traktatie eens showen. Wel erg hoor, ik ben er zo trots op Ik heb voor mijn dochter een appeltje met een rupsje gemaakt. Het appeltje is gemaakt van de onderkant van kleine waterflesjes van de Aldi. Ik heb er een doosje rozijntjes in gedaan en een sleutelhangertje gemaakt in de vorm van een rupsje.
Ik had het idee in mijn hoofd en moest gebeuren. Viel me achteraf heel erg mee hoeveel werk het was. Ik denk dat ik misschien 15 minuten per traktatie heb besteed inclusief naaien rupsje. Mijn vader is langer bezig geweest om de waterflesjes leeg te drinken Maar inderdaad de site Traktatie Leuke traktaties zelf maken voor verjaardag, geboorte of ander feestje heeft heel veel leuke ideetjes. Ik ben benieuwd waar de kleine man uiteindelijk op gaat trakteren.