Bezoek eerste kindje na bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Luppy, 3 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Hoi allemaal,

Mijn baby ligt tot nu toe al wekenlang volkomen verkeerd voor de bevalling. Nu kan hij natuurlijk nog wel draaien, maar ergens houd ik er wel rekening mee dat ie dat niet gaat doen. Ik neem aan dat ik dan in het ziekenhuis zal moeten bevallen of, nog erger, een keizersnede krijg (en dus nog een paar dagen langer moet blijven ook).

Weet iemand of je in die dagen na de bevalling bezoek mag krijgen van je oudste kind? Ik zou het echt heel erg vinden als ik daar lig en mijn zoontje van 2 mag niet eens even langskomen. Kan me er nu dankzij de hormonen al helemaal van streek van maken, dus ik dacht, ik vraag het gewoon even :(

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Waarom zou dat niet mogen?
    Ik ben in het ziekenhuis bevallen (eigen keuze overigens) en kreeg een paar uur daarna meteen bezoek van mijn ouders en schoonouders.
    Ik zie geen reden waarom je kindje jullie niet mag bezoeken.

3. Lucifertje

Lucifertje Actief lid

26 mrt 2008
    313
    1
    0
    Body Artist (piercer)
    flevoland
    je kind mag gewoon erbij komen hoor!

4. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Nou, ik dacht dat kleine kinderen eigenlijk sowieso niet op bezoek mogen in ziekenhuizen. Maar misschien is dat een beetje achterhaald beeld of zo? Ik heb sinds mijn eigen geboorte niet meer in een ziekenhuis gelegen, dus totaal geen ervaring mee.

5. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Ik lag op een kamer waar s'avonds na de bezoektijd nog een vrouwtje kwam dat net was bevallen. Haar man mocht naar huis om de oudste op te halen, zodat die haar zusje nog even kon zien.

6. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Kinderen mogen gewoon op bezoek in 't ziekenhuis, alleen niet op de IC, maar dat is heel iets anders ;)

7. gerianne

gerianne Niet meer actief

ik heb nu 2 keer een keizersnede gehad
    maar mijn oudste dochter was er als eerste bij samen met haar vader om te kijken naar haar zusje

Deel Deze Pagina