sinds 5 dagen zit Fynn de hele tijd bij de zoutsteen lamp. hij likt er dus aan!!! ik snap niet wat daar nou lekker aan is hij doe het ook alleen maar bij de grootste en niet bij de andere. zou dit kwaad kunnen?
Het lijkt me sowieso geen goed plan dat hij erbij in de buurt komt. Stel dat ie het op zijn hoofd krijgt of kapot maakt. Maar ze zeggen dat teveel zou niet goed is dus lijkt me niet zo goed wat ie doet.
omvallen etc ben ik niet bang voor hij staat op de vloer en is 18 kilo. ja is het wel echt zout? ik zou het niet weten!vind het zoo raar dat hij dat doet.ik heb het dus net even "geproeft"er zit echt nul smaak aan!
Zal idd niet al te gezond zijn, maar hahaha, jullie hebben wel een portretje in huis he? Tja, toch af gaan leren, denk ik... als je nu begint met steeds nee zeggen en weghalen, zou hij het voor z'n eerste verjaardag wel moeten snappen. Hier dezelfde methode bij ons boekenvretertje...
Die van mij eet kartonnen onderzetters. Hmm nee 18 kg...zal niet snel omkukelen. Maar hij kan er alsnog tegenaan vallen natuurlijk, die dingen zijn best scherp. Hahah wat dacht je dan, die dingen zijn zo zout als de neten Ik heb ook weleens geproefd. Weghalen en nee zeggen is hier ook altijd de tactiek maar Yelena is echt stronteigenwijs.
hou op schei uit. haha. het weg zetten enzo werkt hier dus niet want hij is net als zijn moeder stront eigenwijs nee snapt hij volgens mij ook wel. want bij nee draait hij zich om en dan krijgt hij een blik in zijn ogen en lachen dus hij weet wel dan het niet mag volgens mij
Doet Thirza hier ook hoor. Nee is teken om ons aan te kijken en als wij ons hoofd schudden met een serieuze blik, is dat vooralsnog alleen maar grappig. Heb nog niet de indruk dat ze het allemaal snapt hoor, wat NEE is. Je leidt ze momenteel enkel nog even af daarmee. Dus vooral wel doen in combi met weghalen, zodat ie gaat snappen dat NEE betekent: hier mag ik niet bij. Zal wel ff duren hoor, ik reken er hier ook op dat ze misschien rond haar eerste verjaardag een beetje gaat snappen hoe en wat en dat ze dan zelf op NEE ook weg kruipt bij datgene waar ze bij zit
Ja, waarschijnlijk ook wel, maar goed... ik ga er toch ook vanuit dat ze heus ook wel buien zal hebben waarin ze wel luistert (Zeker als er tegen die tijd natuurlijk wat serieuzere consequenties op gaan volgen als ze niet luistert).