Volkert van der Graaf vrijgelaten!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door dochters, 2 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Jawel hoor, kansen genoeg, hij gaat alleen zelf steeds de fout in.
    Erg jammer want hij heeft er ook hele goede punten tussen.

2. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ik eerlijk gezegd liever een links extreme dan echt rechts extremist. En zo verschilt eenieder met zijn mening

En waarom vind je het wat. Dat mag ze toch vinden, haar mening. Omdat iemand niet jouw ideeen navolgt of niet hetzelfde denkt als jij is dat ineens raar. Dat jij achter die pim stond hoeft toch niet te betekenen dat iedereen achter hem stond. Gelukkig zijn we allemaal vrij om te denken wat we zelf willen. Het zou wat zijn zeg, om andermans ideeen opgedrongen te krijgen.

3. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik zeg toch nergens dat dat "raar" is? :(
    Ik mag toch ook vinden dat ik dat nogal wat vind? Ieder zijn mening, ik val haar daar ook niet op aan vind ik.

4. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina

Ik zeg ook nergens dat je haar erop aanvalt.

Dat mag jij vinden inderdaad precies wat ik bedoel, zoals zij ook mag vinden dat ze er niet mee zit dat iemand er niet meer is.

5. tuc

tuc Niet meer actief

Poeh 3 dagen ziek en zie nu de reacties pas.

maar vlinderbloem leest iig. Ik ben er NIET blij om dat hij vermoord is. Ik ben blij dat we van hem af zijn...hij had ook ter plekke een hartstilstand oid mogen krijgen of wat vlinderbloem zegt een enkeltje maan..nog beter!

Ik vind het heel erg dat zo'n man iemand zo ver kan krijgen dat iemand hem echt vermoord...das triest. Nu had ik bij hem en heb ik bij geert wilders nu ook wel de neiging om ze naar de strot te vliegen..maar ja ik doe dat niet echt. Ik vind dat de wetgeving in NL heel erg moet veranderen dat uitspraken die door zulke figuren gedaan worden gelijk aangepakt moeten worden.

6. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ah, Godwin is gesignaleerd (nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwin). Toch jammer, want tot aan dit punt was het best Eem interessante discussie met enig diepgang.

Verder ben ik het eens met tupp (pagina 1, volgens mij). Vervroegde vrijlating vind ik maar een vreemd iets bij geweldsdelicten.

7. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Nou ja je zegt dat je blij bent dat "we" van hem af zijn. Het feit is dat hij vermoord is, dus je zegt dan toch gewoon dat je het niet erg vind dat hij vermoord is? Sowieso iemand, zonder reden, doodwensen vind ik nogal schandalig..

-
    Hoop dat je je inmiddels wel weer wat beter voelt!

8. tuc

tuc Niet meer actief

Ik vind het niet goed dat hij vermoord is. Met we bedoel ik nl. Ik zal nog specifieker zijn: ik ben blij dat nederland van zo'n enge creep af is..of hij nu betoverd is door zwarte magica of in stof op gegaan is maakt mij niet uit...ik ben blij dat we nooit meer iets van deze man horen.

en velen maken de fout door te zeggen dat hij niet zo erg was als wilders is..dat is juist andersom. Geert wilders is een olifant in een porseleinkast..een kind dat zn zin niet krijgt. Die is helemaal niet van plan om iets te bereiken, die wil alleen overal tegenaan schoppen. Een kabinet waar hij in kan laat hij vallen...hij wil ook helemaal geen beleid voeren, maar oppositie voeren en daar is hij ook veel beter in. Als we wilders laten doen is hij over 10 jaar nog net zover als nu en over 20 jaar ook. Pim fortuyn was veel geniepiger...die bracht alles met mooie woorden en mensen trappen daar in. Ik vond het een gevaarlijke gek en ik ben ervan overtuigd dat als hij nog geleefd had dat we dus inmiddels nu wel een soort "holocaust" op turken, marokkanen hier in nl hadden....die mensen hadden echt geen leven meer gehad hier. En ik ben heel blij dat nl voor deze situatie behoed is.

9. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kun je er eentje noemen?

10. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij bent pas radicaal! Ik zal jou voortaan met totaal andere ogen zien, nadat je zulke grove dingen hebt gezegd over een vermoorde politicus.

Als je blijft herhalen dat je blij bent dat hij er niet meer is, is dat hetzelfde als zeggen dat je blij bent dat hij is vermoord.

En als je dan ook nog gaat beweren dat Wilders nog wel meevalt vergeleken met Fortuyn, vind ik dat behoorlijk gestoord.

11. tuc

tuc Niet meer actief

Ik snap jouw heftige reactie niet hoor...dus iedereen moet het erg vinden?? En je moet echt eens goed naar wilders luisteren of naar wat fortuyn zei..ik verdiep mij gigantisch in de politiek dus weet er echt wel wat van. Wilders is gewoon onzin geblaat, waar hij wel een hoop memsen mee kwetst dus dat vind ik erg. Maar een hoop mensen hier in nl hadden geen leven meer gehad als fortuyn er nog was geweest. En een persoonlijke aanval op mij lijkt mij nergens voor nodig...ik mag toch mijn mening hebben.

12. tuc

tuc Niet meer actief

Dat mensen met kanker moeten blijven doorwerken tot ze letterlijk doodgaan.

13. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Iets met blaffende honden??? Ik begrijp Tuc wel. Wilders is een ongeleid projectiel, wiens hogere doel is om de boel op scherp te zetten en over grenzen te gaan. Knuppels in het hoenderhok gooien en dan hard wegrennen. Die ene keer dat hij in het kabinet zat was hij in principe ook de oppositie. En daar genoot hij van. Hij dat de macht in handen om het kabinet te laten vallen, niet om het land te leiden.

Fortuyn was een stuk intelligenter en bracht zijn boodschap zo verpakt dat mensen daar in gingen geloven. En ik denk ook dat als Fortuyn minister-president zou zijn geworden, dan er dan ook situaties zouden zijn waar je vraagtekens bij zou kunnen zetten. Maar in feite liggen de denkbeelden van Fortuyn en Wilders niet ver uit elkaar ... Wilders maakt alleen veeeel meer herrie.

14. tuc

tuc Niet meer actief

Dit is idd precies wat ik bedoel.

15. Sic

Sic Bekend lid

17 dec 2010
    777
    691
    93
    Ik snap Tuc wel. Van mij mogen de Le Pens, de Wildertjes, de De Winters etc ook oplossen ... hoe het is gegaan bij Fortuyn vind ik verschrikkelijk, maar waar hij voor stond en belangrijker, wat hij wilde bereiken, vond ik ook verschrikkelijk. En ik heb hem dus ook geen seconde gemist. Maar achter een (politieke) moord sta ik niet. Haiders dood is zo'n situatie waar ik in deze discussie aan moet denken. Normaal zal ik nooit denken na een dodelijk auto ongeluk " Mooi, daar zijn we van af". Maar dat dacht ik bij Haider wel ...

Deel Deze Pagina