Hallo, Ik ben net begonnen met 8 maanden potje aan te bieden.Deze zijn natuurlijk wat grover en dat lijkt ze niet erg leuk te vinden. Ze is wel gewend om stukjes te eten, ze eet prima brood en ook wel eens fruit met stukjes liga. Na een paar happen wou ze echt niet meer en ik wil het ook niet opdringen. Wat is nu verstandig? Elke dag maar gewoon aanbieden en als ze na een paar happen niet meer wil de groente gewoon wegzetten en toetje aanbieden? Of als ze echt niet wil, toch maar een 6 maanden potje geven?
Ik vond de stukjes ook nog best wel "groot"... Djayson vond het ook niks, dat gladde ging veel makkelijker Terwijl hij ook brood eet.. Ik heb een tijdje even het potje nog "geprakt".. Dan is de structuur wel wat anders, maar niet echt stukjes nog.. Nu gewoon zo..
Ik zou inderdaad elke dag opnieuw aanbieden en als ze niet meer wil, toetje geven. Je zult zien dat ze over een paar dagen weer goed gaat eten, is gewoon even wennen voor d'r. Ik maakte de groente altijd zelf en dan zat er ook wel eens een receptje tussen wat ze minder lekker vonden. Dan bood ik ze er na gewoon wat meer kwark aan en als ze dan nog echt trek hadden een stukje brood.
Tess eet super goed srukjes ze eet ook gewoon met de pot mee en dan hoef ik het alleen maar te prakken ik denk gewoon blijven aanbieden.