Ben eigenlijk benieuwd wie dit nog meer heeft of heeft gehad. Ik deed mee met een test voor nieuwe Oral B tandpasta via mijn mondhygiëniste. Op een gegeven moment ging mijn mond steeds branden na het tandenpoetsen en kreeg ik pijn in de mond ( de huid) Nu niet meer gepoetst met de tandpasta en het is weer helemaal goed. Ik heb dit echt nog nooit gehad en nooit van gehoord. Ik ben trouwens wel bekend met allergie. ( konijnen, parfum, sommige voeding, eczeem et cetera...ik krijg altijd jeuk om mijn mond en oren) Iemand dit ook al eens meegemaakt?
Ik heb dit ook bij oral B tandenpasta. Die vind ik altijd erg heftig. Ik geloof niet dat dit bij mij een allergie is maar gewoon een scherpe tandenpasta. Gewoon een andere gebruiken zou ik zeggen.
Ik mocht van mijn tandarts ook de oral b testen, maar heb verder nergens last van. Zou dus zomaar kunnen dat je ergens op reageert.
Tijdens mijn zwangerschappen verdroeg ik ook geen enkele tandpasta met pepermunt smaak. Ik werd er misselijk van maar kreeg er ook kapotte mondhoeken van. Overgestapt op Parodontax. Gelukkig daarna geen last meer gehad. Gebruik nu altijd Parodontax.
Ok. Bedankt. Ja ik ga eens kijken of er peroxide in zit. Met parodontax en Elmex heb ik nergens last van.
Welke voedselallergieën heb je? Ik weet dat bijvoorbeeld in sommige tandpasta's eieren verwerkt zit (mijn zoon heeft een ei-allergie). Wellicht dat daar een link in zit? (Veel allergenen worden op een etiket anders benoemd dan de meeste hem kennen, dus dat wordt google raadplegen! )
Yoghurt en ijs. Vooral van softijs krijg ik erge kriebel om mijn mond en in mijn keel. Ik ga maar eens op zoek.
Oral B pro expert? Had ik ook! Mijn onderlip was zelfs helemaal opgezwollen. Ben overgestapt op mijn vertrouwde Aquafresh en nergens meer last van. Toch apart dat zoveel mensen hier last van hebben. Uit de handel halen die agressieve troep.
niet allergisch voor oralB (voor zover ik weet) wel voor Oil of Olaz. Wanneer ik dat op mijn gezicht smeer kan ik er 's avonds de vellen aftrekken, net zoals bij dreft afwasmiddel. Nu heb ik wel meerdere allergieën qua voeding en pollen, huisstofmijt en huisdieren, dus ik zal er ook niet van staan te kijken als ik niet tegen oralB kan als ik het zo lees, maar nog niet geprobeerd en niet van plan het te gaan proberen.