mama mazzeldagen prenatal

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door itzme, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. itzme

itzme Actief lid

12 jul 2010
    156
    0
    16

Hoi, ik vroeg me af of iemand weet of de prenatal in september mama mazzeldagen heeft? Ik moet nog veel kopen voor de baby uitzet (wil onder andere een bugaboo cameleon kopen) en zag dat ze daar vorig jaar 25% korting op hebben gegeven.
    Of kan ik beter nu een voor 15% korting bestellen :)

2. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Ben er idd ook heel benieuwd naar!!

3. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Meestal laatste weekend van september en dan vanaf de woensdag(avond) voor dat weekend.

4. itzme

itzme Actief lid

12 jul 2010
    156
    0
    16
    Ben toch maar nu een gaan kopen met de 15% korting, ben bang dat het anders wat krapjes word als ik tot eind september wacht. (dan 26/27 weken zwanger) Beter voor m'n gemoedsrust om m nu te bestellen ;)

5. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Een medewerkster van Prenatal zei tegen mij dat er wel MamaMazzelDagen zouden komen in september...

6. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

10 dec 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Ik heb gister een e-mail naar Prenatal gestuurd over wanneer de mama-mazzeldagen weer zijn en dit is wat ze hebben geantwoord:

"Deze zijn eind september maar voor die tijd zijn er ook nog aantrekkelijke acties!"

Ik hoop dus dat ze het laatste weekend van september zijn, want dan kunnen we nog van korting profiteren voor de verjaardag van onze kleine meid. Is toch mooi meegenomen!

Deel Deze Pagina