hallo wie weet of heeft dit ook ik ben 34 weken zwanger en vandaag voel ik de hele dag druk en een vol gevoel op mijn blaas heb telkens het gevoel of ik moet plassen en als ik naar de wc ga plas ik maar een heel klein beetje het plassen doet geen zeer! Als ik ga zitten of liggen heb ik nergens last van! Alleen als ik weer een tijdje loop begint het weer te drukken de blaas! Het kindje is wel helemaal ingedaalt!
Ken dat ja, Heb ik ook last van. Hoord erbij zeggen ze In het begin dat ik van o nee he een blaasontsteking. Maar gelukkig niet het geval.
Het lijkt mij dat het juist komt doordat je kindje is ingedaald? In ieder geval sterkt dr mee, hoort er allemaal bij.
Heb ik ook. Er is gewoon geen ruimte meer voor de blaas, dus bij 2 druppeltjes geeft de blaas al het signaal "ik ben vol legen a.u.b.!"
Ondanks dat t géén pijn doet kan t evengoed n blaasontsteking zijn hoor! Als je zwanger bent voel je meestal geen pijn dan. Ik zou als ik jou wat gewoon wat urine langs de ha brengen, dan weet je t zeker. T is niet goed om daarmee door te lopen nl want t kan de weeën opwekken!
het zou inderdaad blaasontsteking kunnen zijn, kan nooit kwaad om even te laten testen. Maar ik heb het ook gehad toen die kleine 'op weg' was naar mijn bekken, mijn blaas was helemaal weggedrukt. Nu zit die kleine vast in het bekken en kan ik weer grote plassen doen en hoef ik ook niet meer zo belachelijk vaak. het koppie is er langs gegaan waardoor het nu weer een stuk lekkerder is.
Zwanger van de tweede, deze ligt in (onvolkome) stuit en ik moet ook de hele piesen.. Hij is nog niet ingedaald, maar dat kan tot aan de bevalling duren. Ik word er ook een beetje moe van, ik kan net zo goed pampers van mijn dochter gebruiken!