Hoi, Ik heb een vraag, die moet ik misschien vooral aan een gyneacoloog stellen, maar ik ben ook op zoek naar andere vrouwen die mijn probleem herkennen.. Ik ben 29 jaar en ik woon in Noorwegen (ben wel Nederlands). In augustus dit jaar ben ik in Nederland geopereerd vanwege een buitenbaarmoederlijke zwangerschap waarbij de rechter eileider is verwijderd. Vanaf twee maanden na de operatie heb ik last van pijn tijdens en na de menstruatie, vooral bij een volle blaas. Dit is geen menstruatiepijn, maar dezelfde pijn als die ik had voor en na de operatie (op die plek). Ik kan dan niet een hele nacht doorslapen zonder halverwege een keer naar de w.c. te gaan. Mijn urine ruikt dan ook vreemd, maar zowel de huisarts als de gyneacoloog hebben niks kunnen vinden (ook geen infectie of blaasontsteking). Komt dit vaker voor na zo'n operatie? Moet ik hier iets aan doen? Alvast bedankt voor elke reactie! Groetjes, Maaike
HI maaike, Dit is inderdaad een vraag die je toch bij je gynaecoloog moet stellen. Het is niet de bedoeling dat je pijnklachten blijft houden. En het is zeker vervelend voor je! Groetjes imke