nou, denk niet dat ik hongersignalen mis hoor. Hij slaapt naast me in de wieg. Van de kraamhulp hoefde ik m snachts ook niet wakker te maken; hij was bij de geboorte al 8 pond. Ben blij dat hij het zo goed doet: doorslaapt, tevreden is en goed groeit. Ik maak me gewoon niet druk en ik denk mijn kind dit ook aanvoelt en mede daardoor 'makkelijk' is. Waarbij ik dus niet zeg dat moeders met een minder makkelijk kind zelf niet relaxed genoeg zijn. We hebben wel zitplaatsen, maar een staanplaats had ook goed gekund. En nee, het is niet dat ik een makkelijke bevalling heb gehad met een groot kind dat als sterrenkijker lag, maar ik voel me wel fit. Wat ik alleen wilde weten, als onervaren kolver, of het mogelijk is om er zolang tussen te laten. Het is niet dat mijn kolfapparaat nou zo groot is om mee te nemen, want ik kan er zelfs een handkolf van maken. Maar ik bekijk het gewoon makkelijk: hoeft het niet persé dan ga ik niet het hele ding meenemen en ergens op een wc zitten kolven. Bedankt voor degenen die met mij meegedacht hebben. Het was niet mijn bedoeling een discussie op te starten over hoe lang kinderen zouden mogen doorslapen