wanneer pret echo?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Pientje, Nov 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Hallo,

Ik heb een afspraak staan voor 8 Januari voor een pretecho,ben dan 26 weken zwanger ongeveer.
    Maar dan past het kindje niet meer in 1 beeld maar voor de 3d echo is het mooier volgens de echo-mevrouw.
    Maar lees wel vaak dat jullie hem rond de 20 weken hebben?
    Bij mijn dochter hadden we de pretecho rond de 33 weken en was de baby erg groot om mooi in beeld te krijgen en dat vonden we toen erg jammer.
    Is 26 weken laat? Is het dan nog wel leuk?

Groetjes Pientje

2. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Volgens mij is 26 weken niet te laat hoor.
    Met 20 weken vind ik het kindje nog niet zo heel leuk om te zien, hij is nog echt zo in ontwikkeling dan. (evengoed wel gaaf dat je dat zomaar kan zien hoor, wat een techniek!)
    In mijn album staan 3D foto's van 20 weken en van 24 weken.

3. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Wij hebben een pretecho gehad met 28 weken en het resultaat was erg mooi! Als je nieuwsgierig bent; er staan foto's in mijn album. Hij paste idd niet meer op 1 beeld maar dat maakt toch niet uit? Mij hebben ze verteld dat een kindje met 20 weken een nogal doorzichtige huid heeft en daardoor vaak iets minder mooi resultaat geeft op 3D-echo. We hebben trouwens met 22 weken ook een klein stukje 3D gezien (omdat we toen het geslacht wilden weten) maar het resultaat met 28 weken was echt veel mooier. Ik vind dus dat je niet te laat bent.

4. Niet meer actief

Wij hebben 8 december a.s. een pretecho, dan ben ik bijna 24 weken zwanger. Bij het echo buro vertelden ze mij dat dat tussen de 23 en 26 week het mooiste is om een echo te maken, tenminste voor een 4D echo die wij gaan laten maken.

Het kindje is dan van een mooi formaat om alles (!) goed te kunnen zien en zelfs het uiterlijk schijn je dan te kunnen zien.

Ik wilde zelf eigenlijk al rond de 20 weken, maar wacht toch nog maar even in spanning af.

gr. Naja

5. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    ik heb de 22ste een 3/4d echo.
    ben dan 28 weken.
    volgens mij was het tussen de 23 en 30 weken goed en mooi op beeld te zien.

maarre pientje, hoe gaat het nu bij jullie?
    alles goed? nergens last van?

6. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Wij hebben een afspraak staan 23 nov. Dan ben ik 28wk+6dg. Schijnt mooi te zijn om dan een 3/4D echo te doen, dus ben ook benieuwd!

7. melle

melle Bekend lid

May 31, 2006
    921
    1
    0
    Ik heb met 25 weken een pretecho laten maken en 't was echt heel erg leuk. Hij was alleen beetje eigenwijs, want zat de hele tijd met z'n handjes voor gezicht. Maar we hebben een mooie DVD en veel mooie foto's aan over gehouden (zie mn album)

8. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    Wij hebben met 24 weken een pretecho laten maken en met 28 weken! het was erg leuk om toch zoveel verschil te zien! voor foto's zie mijn album.

9. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Bedankt dames,voor jullie antwoorden.
    Dan laat ik die afspraak gewoon staan.

@Anabella,wat heb jij veel 3d-echo's. Leuk hoor.
    Heb je dat zelf gedaan of had jouw gyn/vk zo'n apparaat?

@Runner,ja gaat goed hiero! Bij jou dan?
    Al een aardig eindje op weg heh?
    Al helemaal klaar? sjee gaat hard zeg!

Share This Page