Ik geloof er niet zo in..... Maar hopen kan geen kwaad Kom maar meisje! Zou wel een bijzondere dag zijn, morgen 10 jaar samen met mij lief:
Ik geloof het niet zo, maar wil het wel heel graag! Ben inmiddels de uitgerekende datum gepasseerd en ben er zo klaar mee! Dus, kom maar op met die volle maan!
Ja ik ben ook benieuwd of er iets gaat gebeuren vandaag. Rond bevruchting was vollr maan en dit zou nu de 9de zijn sindsdien.. Zou leuk zijn als uit komt. .
Of het nou een fabeltje is of niet. Vannacht is er gelukkig wel het een en ander gebeurd bij mij. 's Nachts krampen eerst bloed verloren daarna slijmprop. Ik dacht het gaat beginnen maar dat is niet gebeurd. Nu heb ik af en toe krampen en ik ben aan het wachten tot ik weeen krijg. Heel spannend.
Nou, hier helaas nog niets.... Maar wie weet heeft de maan vanavond een positief effect! En succes Smile87, hoop voor je dat het een beetje doorzet. Laat je het even weten?
Nog even meiden... om 13.12 uur is het volle maan!! Ik ga zo douchen en hoop dat mijn vliezen breken Ik wil ook gaan beginnen. Niet vandaag bevallen (want daar is mn schoonzusje nu mee bezig), maar morgen. Maar vandaag vast beginnen is niet teveel gevraagd toch?? Pleaseeee! Smile, succes, hopelijk heeft volle maan wel bij jou effect!
Ik heb het vandaag even nagevraagd op de afd van ons ziekenhuis. Ze zeggen dat ze geen verschil merken. Wel 9 maanden na carnaval en zomervak... XD
Het enige dat hier vandaag tot nog toe gebeurd is, is dat de voorweeën plaats gemaakt hebben voor een verkoudheid op mijn luchtwegen Bedankt volle maan dan maar
Smile, spannend meid! Hoop dat het doorzet voor je! Hier ook geen baby.. Voel me alleen beroerd, misselijk en diarree
Bij de eerste zat ik nog op de volle maan te wachten, was dan ongeveer uitgerekend maar ze kwam 2 weken eerder. De tweede is wel met volle maan geboren. Ziekenhuis lag ook flink vol toen. En dat is geen geintje, dat komt dus heel vaak voor.
@Brix: Gefeliciteerd! Bedankt iedereen. Heb nog steeds af en toe krampen. Echte weeën zijn het nog niet. Ik blijf met spanning wachten. Hopelijk zet het toch door.
Hier helaas ook nog niks aan het handje op wat darmkrampen en harde buiken na.. dit fabeltje zal voor mij wel niet opgaan maar je weet maar nooit.....