Volle maan heeft wel iets gedaan, maar niet wat ik wilde. Gisteren vanaf 13.00 ziek. Om 18.30 naar vk, 19.30 in ziekenhuis en om 22.00 weer thuis. Volgende week gesprek met de gyn.
Hier zit de baby ook nog steeds in zijn vijf-sterren baarmoeder.... Ik hoop toch zeker dat 'ie niet gaat wachten op de volgende volle maan!
Gelukkig heeft de volle maan toch bij een iemand geholpen Gefeliciteerd!! Helaas voor mij en jullie heeft het niet geholpen
Ook hier heeft de volle maan niet geholpen! Sterker nog, geen enkel teken van een naderende bevalling, blegh!
In ons ziekenhuis hangt een bord waar iedereen een roze of blauw prikkertje in kan prikken op de dag dat de baby geboren is. Hier staat (vanwege t bakerpraatje) ook wanneer t volle maan is/was. Het is dus echt een bakerpraatje geen verschil met de andere dagen!
moet wel een beetje lachen om de opmerkingen: ik geloof er wel/niet in... het is gewoon aangetoond dat het onzin is.... dus er valt niks te geloven. .. wat echter niet betekent dat dit mens niet heel hard hoopte whahaha helaas & gelukkig. ... ben reuze nieuwsgierig naar mn baby'tje maar het zwanger zijn nog niet zat
Ik ben vorige maand bevallen toen het volle maan was ( s'ochtends heel vroeg, 22 augustus om 00:25 ) op dat moment was ik de enigste maar toen ik bevallen was en ging douchen werden er 4 dames binnen gebracht met weeën!
mijn zoon is geboren met nieuwe maan en mijn dochter met volle maan. het was erg druk die nacht in het ziekenhuis en ook ik heb het toen gevraagd en daar zeiden ze dat ze wel konden merken dat het met volle maan drukker was en ze er wel in geloofden.