Hallo allemaal, Gister naar het ziekenhuis geweest om mijn bloeddruk te controleren want die ging toch wel hard omhoog de laatste dagen. afgelopen vrijdag was die nog 120/84 en gister was het 140/85. Ziekenhuis twijfelde of ik moest blijven voor een inleiding maar uiteindelijk mocht ik toch naar huis. wel goed in de gaten blijven houden en als ik klachten krijg moet ik de verloskundige bellen. Nu had ik al wel wat hoofdpijn en af en toe wazig zien en s nachts tintelende handen/vingers. Vrijdag moet ik weer naar de verloskundige toe en als mijn bloeddruk dan weer omhoog is gegaan moet ik naar het ziekenhuis toe. ik vind het best spannend allemaal. Ben nu 38+4 dus ook wel nieuwsgierig na ons kleintje. Zelf heb ik geen idee of ik de slijmprop al ben verloren en hoe ver de rest al is. wou even mijn verhaal kwijt ben er best druk mee bezig. is trouwens ons eerste kindje.
Ik kan me voorstellen dat het heel spannend is. Ik heb ook hoge bloeddruk gekregen nu aan het einde van de zwangerschap. Ik ben wel overgenomen door de gyn. En ze houden me goed onder controle. Donderdag hoor ik wat ze verder van plan zijn, inleiden of afwachten. Ik voel me verder goed, geen klachten... Ik wens je veel sterkte! En dat alles goed mag gaan. Bij twijfel of klachten altijd bellen
De bloeddruk hoef je je nog geen zorgen om te maken. Ik ben helaas ervaringsdeskundige. Het gaat om de onderdruk die is bij jou 85 en dat is heelnetjes. Je bovendrijven is wat omhoog gegaan. Met hoge bloeddruk zijn ze bang voor zwangerschapsvergiftiging. Maar dan moet je onderdruk verder omhoog. Ze controleren je nu vaker om er op tijd bij te zijn mocht je het wel krijgen. Succes nog even met de laatste loodjes!
Oei spannend! Mijn bloeddruk was standaard ong 80/85 onderdruk..toen ie ineens boven de 100 kwam bleek er vanalles mis...nouja mis, lever en nieren gingen slechter werken. Kreeg in zh steeds meer klachten, hoofdpijn, pijn in linkerbovenbuik, sterretjes zien/glitters in de lucht, vocht vasthouden-vocht'lel' boven op voet. Houd t in de gaten en succes vrijdag!
Hoi allemaal, ja klopt als het 90 word gaan ze actie ondernemen. ze stuurde mij nu al door omdat ik normaal een lage bloeddruk heb en dit eigenlijk al de hel zwangerschap door Maar vind het wel spannend ben ook zo nieuwsgierig na onze kleine.