Hoi Dames, Volgens mij heb ik vannacht mijn ei gehad, op dag 8 (bijna dag 9) van mijn cyclus. Want ik had typische ovu-pijn. Normaal komt mijn ei ergens op dag 12 t/m 15 (en heb een cyclys van 25 á 28 dagen). Dus ik stond er van te kijken. Nu vroeg ik me af of het al wel kan, zo'n vroeg ei. En of de volle maan hier meer te maken heeft. Ik lees wel eens dat veel vrouwen ovuleren met volle maan. Kan het mijn ei geweest zijn? Alvast dankjewel!
kan, maar het kunnen ook eigroeipijnen, een teken dat je ei inderdaad dan bijna komt. Gebruik je geen ovulatietesten? Volle maan en eisprong heb ik nog nooit van gehoord maar goed alles kan natuurlijk.
Hoi Lies, Dankjewel voor je antwoord! Ik gebruik idd ovu-testen, maar toen ik gisteren buikpijn kreeg had ik een negatieve test en vanmorgen ook. Het kan dus al zijn dat de lh-piek al geweest is.
Hoi Lies, Dankjewel voor je antwoord! Ik gebruik idd ovu-testen, maar toen ik gisteren buikpijn kreeg had ik een negatieve test en vanmorgen ook. Het kan dus al zijn dat de lh-piek al geweest is. Normaal start ik nooit zo vroeg met testen, dus wie weet heb ik de piek gemist.
Ik heb wel altijd rond volle maan mijn eisprong gek genoeg. Een oudere vrouw vertelde mij ooit eens dat je niet 9 maanden zwanger bent, maar 9 manen !! Hoe bijzonder is dat dus ja, ik geloof er wel in.