Eerste poging IUI (met acupunctuur! ) na vroege miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dphoek, 28 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dphoek

dphoek Niet meer actief

Ha meiden,

Vandaag heb ik mijn eerste IUI poging weer gehad na mijn vroege miskraam in september. Gelukkig was mijn cyclus meteen weer op gang, dat was echt een opluchting!

Het is wel heel dubbel voor me, hoor. Eigenlijk hoor ik dit niet meer te hoeven, ik was zwanger!!:( Maar aan de andere kant voelt het ook wel weer als een nieuwe kans.

En nu, weer dat vreselijke wachtbankje. De komende twee weken weer afwachten en niet proberen obsessief te letten op alles wat er in mijn lichaam gebeurt..

Ik heb nu wel sinds een aantal weken een intensieve acupunctuurbehandeling, gericht op fertiliteitsbevordering. Ik voel me er super goed bij en heb ook echt duidelijke effecten ervan! Zoals een langere menstruatie met echt bijna zwart bloed en ook was mijn follikel op dag 14 al 18mm! Dus, dat stemt me positief!

Nog meer meiden met ervaringen rondom acupunctuur?

Groetjes Patricia

2. meidenmama76

meidenmama76 Niet meer actief

Hai meis,

Wat fijn te lezen dat je lichaam meteen de draad weer opgepakt heeft! En je zit dus ook alweer op de wachtbank.. Twee lange wachtweken.. ;) Ik hoop dat het meteen raak is en je deze keer gewoon lekker 9 maanden zwanger blijft van een gezond ukkie. Mijn duimen draaien kei- en keihard voor je!

Maar om op je vraag terug te komen; ik heb geen persoonlijke ervaring wat acupunctuur betreft, maar hoor wel van mensen in mijn omgeving dat het ook bij hen een echt merkbaar verschil heeft gemaakt.

Nou, ik hou je in de gaten.. Spannend weer zeg!

Liefs!

3. dphoek

dphoek Niet meer actief

Ja, het is weer afwachten;) Maar het geeft wel een goed gevoel om toch actief iets te proberen in de vorm van acupunctuur..De kans op zwangerschap blijft natuurlijk klein, maar waar ik het een handje kan helpen doe ik!

Hoe gaat het met jou, eigenlijk?

4. meidenmama76

meidenmama76 Niet meer actief

Ik geloof echt wel in acupunctuur, dus denk zeker dat het kan helpen. Het helpt je hoe dan ook met ook andere dingen, dus kwaad doet het hoe dan ook niet. ;)

Hier gaat het goed trouwens. :) Combitest gehad en die uitslagen waren goed. Op naar een goede 20 weken echo.

5. dphoek

dphoek Niet meer actief

Wat fijn voor je!! Je kan echt genieten, denk ik, hè:) Zijn de kwaaltjes te doen?

Deel Deze Pagina