Hallo, Sinds gisteren heb ik me aangemeld Ik zit met een vraag en hoop dat iemand me kan helpen of duidelijkheid kan geven. Al langere tijd ben ik gestopt met mijn nuvaring, en sinds kort hebben wij besloten om voor een 2e te gaan. Mijn cyclus is altijd netjes 28 dagen en ik wordt stipt op tijd ongesteld. Tot vorige maand, toen werd ik ineens een week eerder ongesteld wel op dezelfde dag alleen een week eerder, en heel erg heftig, liep helemaal leeg, wat ik normaal ook nooit heb. Nu had ik als ik van mijn cyclus van 28 dagen uitga op 19 oktober ongesteld moeten worden. Ik ben nu dus volgens de berekeningen 2 dagen overtijd. Heb wel vorige week een vies bruinig slijm gehad, maar echt heeel weinig. Heb al wel anderhalve week last van misselijkheid, steekjes in me buik, erg moe (alsof ik een nacht slaap moet inhalen), erg kribbig.... Wanneer kan ik het beste testen? Bij mijn 1e heb ik zo vaak negatief getest, echt wel meer dan 5 keer, en pas later testte ik positief!! Dus nu twijfel ik heel erg of ik nu al moet testen. Ik hoop op reacties. Gr, Sietje
Hay sietje, In principe kan je volgens mij best testen. Want als je je cyclus aanhoud ben je 2 dagen overtijd. Mocht het negatief zijn kan je altijd afwachten en evt. Een paar dagen of weekje later nog s testen als er dan nog geen duivels zijn. Maar snap opzich ook dat je liever misschien nog niet wilt testen aangezien je bij je vorige zwangerschap vaak negatief testr terwijl je wel zwanger was... Misschien anders toch even wachten tot wanneer je je nod zou moeten hebben als je vorige keer niet een week te vroeg was? Dan weet je in ieder geval zeker dat je niet te vroeg bent. Nou succes! Ben benieuwd! Groetjes
@elleinad, Ja precies, omdat ik vorige keer een week te vroeg was ben ik toch nog een beetje bang ondanks dat ik nu 2 dagen overtijd ben, ik a.s vrijdag alsnog ongesteld kan worden
Een vrouwenlichaam zit raar in elkaar.. Een eisprong kan zomaar eerder of later plaatsvinden zonder reden. Heb je ovutesten gebruikt of getempt? Als ik jou was zou ik as vrijdag testen. Mocht het dan toch negatief zijn, dan afwachten en week later weer testen. Herken het van mijn vorige zwangerschap. Toen teste ik pas ruim 2 weken later positief! De teleurstelling van een negatieve test is niet leuk, maar nee heb je en ja kun je krijgen
@eilleinad, ik wacht tot vrijdag en dan ga ik testen tot heden nog helemaal niks qua ongi.....het blijft spannend dus....werd wel vannacht om 5.00 wakker om te plassen en was toen echt supermisselijk....mmhhhh of houdt me lichaam me voor de gek......
Wauw super spannend zeg! Dat je nu ook nog niets van ongi voelt ofzo!! Ik hoop t echt voor je! En echt goed trouwens dat je zo lang kan wachten!! Ik zou echt al tien keer getest hebben denk ik haha ik zit nu op 5dpo en zou t liefst nu al testen maar ja dat heeft helaas weinig zin laat je t weten morgen als je gestest hebt?
Ik had dit een paar maand geleden ook, maar dan omgekeerd. Werd na een week over tijd ongie en de maand erna een week te vroeg. Maar elk lichaam is anders. Geen bloed geeft moed! Ik hoop voor je op een posi test morgen
Nou dames tot heden nog helemaal niks, ook nergens last van...blijft erg spannend maar hou ook in me achterhoofd dat het allemaal nog kan!!! Zou best wel een teleurstelling zijn maar goed.....wat je zegt Ril87 geen bloed geeft moed...... Ik hou jullie op de hoogte
Hey meiden, Nog niet getest,toch een soort van angst, ik wil nog even wachten tot maandag, bij mijn 1e zwangerschap testte ik ook pas na een week overtijd.... en toen had ik juist wel heel vaak getest en zo vaak negatief dat ik dacht dan is het maar niet zo, en toen na een week dacht nou gooi er nog 1 test tegenaan, en bingo.... Ik ben in ieder geval nog niet ongesteld geworden dus het blijft spannend Jullie al goed nieuws... Ik hou jullie zeker op de hoogte... Gr,. Sietje
Hay! Jemig dat je dat volhoud joh! Maar ja je hebt idd bij je eerste zwangerschap vaak genoeg de teleurstelling een negatieve gehad dat snap ik ook wel! Hier wat dingetjes die me opvallen maar verder geen jdee of t echt symptomen zeg maar haha ik moet nog een week tot mn nod dus zou wel vroeg zijn.. Donderdag was ik smorgens misselijk en nu gister en vandaag erg moe! Normaal heb ik een week voor mn ongi ontzettend last van mn borsten en nu niet.. En gister (sorry hiervoor) tijdens het klussen deed het pijn... Heb ik echt nog nooit gehad.. Voelde heel apart inn onderbuik... Maar ja zoals ik zei. Ik heb geen idee of t iets kan inhouden maar wel spannend!! Jij succes nog even! Enuh laat t even weten he als je getest hebt! Dan zal ik dat ook doen
@elleinad Helaas het is vannacht losgebarsten hier.... Ene kant erg jammer, aan de andere kant had ik er wel een beetje rekening mee gehouden aangezien me cyclus zo raar deed de laatste keer. Inprincipe is me cyclus nog steeds hetzelfde, alleen ben ik dus laatst 1 week eerder ongesteld geworden, en nu 1 dag later dan normaal uiteindelijk Maar weet wel dat je lichaam je aardig kan foppen.....had echt sommige symptomen dat ik dacht zou het..... Maar wel blijven positief hoor.........op naar de volgende ronde...ik hou je op de hoogte...Laat je wat weten als je positief test Gr, Sietje
ahw! das balen zeg! toch maar goed dan misschien dat je nog niet getest had! nou nu lekker veel choclade eten haha daar schijn vrolijk van te worden en bij mij helpt dit zeker ik laar zeker even wat horen! duim duim dat mn roden duivels weg blijven voel wel wat dingen die ik eerder nog niet gevoeld heb maar ja ben ook wel goed in mezelf gek maken
Hallo. Dat heb ik ook maak me zelf gek geloof ik. Nu 10 dagen overtijd, negatief getest. Vandaag beetje bruine slijm bij het afvegen maar verder geen ongi klachten. Wel licht krampjes en steekjes, duizelig, misselijkheid vlagen. Ik snap er niks meer van Hoop dat ik niet de enige ben. 3de ronde eerste wondertje