nieuwe maan hihi is weer eens wat anders dan op volle maan bevallen toch? Ben het zelf ook wel een beetje beu maar ja is beter voor de kleine als die nog even blijft zitten en rommel ik nog wel wat aan met de pijntjes
hihi ik ben benieuwd hoeveel 37+ zwangeren er vanavond op de bank zitten wachten...afspraken afgezegd..ziekenhuiskoffertje klaar...start. Ik kijk morgenochtend eerst bij de geboren topics...ben nieuwsgierig of er echt meer baby's met volle maan geboren worden SPANNEND! liefs Gigi
u wilt bestellen...... bittergarnituurtje annanas met tonic... misschien een glas wonderolie erbij,......alstublieft wie voelt er al wat? groetjes gigi... (ik was bij de 1e met volle maan uitgerekend....helaas 14 dagen later geboren)
las net wel eergens dat je eeen boterham met pindakaas kan gaan eten om het op te wekken. dus succes!
haha ik heb net ook brood met pindakaas op onbewust want dat wist ik niet eens! en de nieuwe maan heeft mij helaas niet geholpen dan maar wachten op de volle maan van 2 april!
Zoveel trucjes om zog de bevalling op te wekken....ik zal eerlijk zeggen dat ik ook niet weet wat ik ga uitproberen als ik zo op het eind loop zoals jullie hoor (voetzoolmassage schijnt ook iets te zijn), maar eigenlijk denk ik dat dit alleen de trigger kan zijn als je lijf er toch echt ook al bijna klaar voor is. Als de boel nog potdicht zit (om het zo maar even oneerbiedig te zeggen) helpen volgens mij -tig ananassen nog niet en glazen tonic en seksen. Veel succes met de laatste loodjes....ben toch eigenlijk ook wel stiekem benieuwd of er met volle maan wel meer kindjes weer geboren worden. Weet niet of dit wetenschappelijk bewezen is, maar je weet het niet....haha. Groetjes, Eva.
ja dat is wetenschappelijk bewezen van volle maan. geloof mij je gaat vast ook vanalles proberen als je op je eind loopt haha maar het helpt volgens mijn inderdaad ook niet. het kindje komt wanneer het er klaar voor is!