Het schijnt invloed te kunnen hebben op je bevalling... Er worden immers vaak kindjes geboren met volle maan... dus ik ben benieuwd! wie oh wie mag al bevallen (37+) en zullen we kijken of dat morgenavond gaat gebeuren? (14-10-08 )
nou ik heb woensdag 15okt een geplande keizersnee staan dus hoop niet dat het al met volle maan begint haha maar we zullen zien! heb dit verhaal over volle maan ook al wel eens eerder gehoord dus ben benieuwd
ja ik ben ook wel benieuwd.. Voor mij is het nog wel erg vroeg.. net 37 weken. maar misschien voor jou linnepin, zou wel mooi zijn! @wendy88: tja, dan moet jij idd maar niet gaan bevallen
nee mijn beeb mag nog mooi een paar uur blijven zitten tot de dokters klaar zijn om hem te halen maar voor jullie zou het mooi zijn haha. we zien het morgen! 8)
Ik wil ook wel! Woensdag 40 weken dus dat komt mooi uit. Ik heb ook gehoord dat er bij volle maan veel meer kindjes worden geboren dan de rest van de maand (gemiddeld gezien dan)
Ja dat hoorde ik ook! Volgens mijn vader komt mijn kleintje ook met volle maan! Hoop toch dat ze nog ff langer blijft zitten en niet morgen al komt... Volgende week dinsdag (21-10) is t ook volle maan...
Ik en mijn broer zijn ook geboren met volle maan En de vk zei, dat ze er niet in geloofde, maar dat ze het altijd wel drukker had als op andere dagen tijdens volle maan haha Ik ben 1e kerstdag uitgerekend, hopelijk okmt ze de 12e met volle maan al
mmhh is het dan woensdag op donderdag nacht volle maan ? morgen ben ik 37 weken ...dus ik doe ook gezellig mee.....mijn beebje mag ook kome ...zo niet dan wordt het volgende week gehaald
ikke wil ikke wil! goede kans ook dat ie morgen komt hij heeft wel lang genoeg gewacht zou ik zo zeggen
nou ik wil ook wel bevallen met volle maan heb het nu wel gehad, ik wil mijn meisje knuffelen, kussen en knuffelen! we zullen zien! groetjes sandy
http://www.e-gezondheid.be/nl/tijdschri ... 87-art.htm hmm lees ik net dit.... jammer hoor! maar toch maar blijven hopen
Hihi, nou, als die van ons morgen komt, dan zal ik naar het ziekenhuis moeten, want op basis van de echodatum blijven ze ons maar terugzetten naar 17-11. Ondanks dat de laatste echo op onze datum uitkwam.... Maar goed, we zullen zien. Het is wel waar trouwens dat met volle maan meer kinderen worden geboren dan op andere momenten van de maand, dat hebben ze statistisch nagekeken en dat klopte. Waarom dat dan zo is, daar zijn ze geloof ik niet achter nog. O, en by the way: als het deze week volle maan is, kan het dus niet volgende week ook volle maan zijn: dat is eens per 28 dagen dat de maan vol is, dus vanaf morgen gaat ie langzaam naar een klein sikkeltje toe en over 14 dagen begint de maan dan weer groter te worden, tot ie over 28 dagen opnieuw weer vol is.
Laat maar komen hier, Ik begin er klaar mee te zijn, als het kan is ie vanavond ook van harte welkom!