Ben wel heel benieuwd wie er écht gaat bevallen morgen dan! Het is voor mij denk ik nog een beetje aan de vroege kant, maar het zou natuurlijk kunnen! Spannend....we wachten af
ik geef me zelf ook op hahahha. Ben het wel een beetje zat. Heb er idd vaker over gehoord. dus wie weet we wachten af.
Op 18 juli 2008 was het ook volle maan en ik ben bevallen op 19 julli 2008. met 37.5 week. dus of het aan de volle maan lag weet ik niet.
ben benieuwd! Ik mag nog niet bevallen maar in mn horoscoop stond 2 weken terug al dat 14 oktober een speciale dag zou worden haha
is dat echt zo? ben namelijk de 20ste oktober uitgerekend. maar heb al vanaf het begin het gevoel dat hij de 21ste komt zou wel leuk zijn, ook net met volle maan! ik en mijn vriend zijn zeg maar "in relatie gegaan" op de 21ste.. dus elke 21ste een maandje extra samen! (nu ondertussen 5 jaar 4maanden ) en we ontdekte ook op de 21ste dat we zwanger waren
Ik wil ook wel! Maar dan graag over 2 maanden Dat is 3 dagen voor mijn officiele uitgerekende datum en 2 dagen na mijn eigen berekening.
Dit vond ik op internet: di 7 oktober 11.04 MEZT Eerste Kwartier di 14 oktober 22.02 MEZT Volle Maan di 21 oktober 13.55 MEZT Laatste Kwartier wo 29 oktober 00.14 MET Nieuwe Maan Dus afwachten maar
Huh?! Hoe kan de maan na een week alweer vol zijn? Nadat ie vol is (op de helft van de maanmaand) neemt ie weer beetje bij beetje af tot ie helemaal verdwenen is en er een nieuwe maan begint....dus volgende week weer een nieuwe maan lijkt me sterk : ) Edit: ik zie hierboven iets staan over laatste kwartier...de laatste periode dat ie vol is (?), staat de maan zo lang vol? Ik dacht maar een paar daagjes...
Eeste kwartier is de tweede. Volle maan is de vierde. Laatste kwartier is de zesde en de nieuwe maan kunt u nooit zien. Dat vond ik dan weer op internet Dacht al, 2 keer volle maan vlak achter elkaar kan toch niet... Dus, dan gaan jullie toch vandaag bevallen
oke ...en als ik nou vanavond met mijn blote doos voor het raam ga liggen ? zou dat het hele proces verspoedigen ...? hihi ..... hoorde laatst ook al iemand die zei dat je er een aangestoken kaars voor moet houden ....haha