Haaaahahahaha ik zie het al voor me! Je baby ziet het lichtje en weetn iet hoe snel die eruit moet komen
whahahaha! ik zie je al liggen! Misschien vandaag gewoon alles doen om de bevalling op te wekken, ananashart eten, frambozenthee drinken en nog even sexen en een wandeling maken terwijl de volle maan boven je schijnt?! en dus daarna een kaarsje aansteken en met je blote doos voor het raam gaan liggen. ik ben benieuwd!
http://stardate.org/nightsky/moon/ hier kan je ook bij elke datum bekijken ho de maanstand is, maar je kan niet zo heel goed zien wanneer hij nou echt VOL is, want voor zover ik weet is hij dus maar 1 nacht echt vol, zeg maar...
Van mij mag ie ook komen! Ik voel me al vanaf 5uur niet lekker. Beetje een grieperig gevoel met wisselende temperaturen! Weet ook nie of ik nou de VLK moet bellen of niet. Ben echt super moe, buikpijn,hoofdpijn en lukt me nie om te slapen...
me moeder zei ookal dat met volle maan meer kinderen geboren worden.. Ik ben 31 oktober uitgerekend, en de 21? was het geloof ik weer volle maan, en me moeder is er van overtuigt dat de kleine dan komt..
Ik doe mee ik doe mee! Wel veel harde buiken vandaag, dus wie weet, maar zolang t geen pijn doet is het geen wee he?
mmhh en toch ga ik het doen .....misschien zelfs wel in de tuin ...... ik kan niet wachten tot 13 nov volgens mij woon ik dan zelf tegen die tijd op de maan ! hihi
ik heb ook zo veeel harde buiken de laatste tijd... Was vandaag bij de vk en toen ze aan mijn buik ging voelen zei ze, oh je hebt een harde buik nu en ik voelde het zelf niet eens.. laat staan als ik echt een harde buik krijg die ik wel zelf voel!
Nou dames weet niet of jullie er wat aan hebben maar na wat rekenwerk hebben wij ondekt dat allebei onze meiden 2 dgn na volle maan zijn geboren. Dus het heeft hier denk ik wel de boel in werking gezet
Nou de mijne is niet gekomen en helaas ook niet echt van plan om te komen ben ik bang.. de VLK zei gister hij is er helemaal klaar voor maar te eigenwijs om het door te laten zetten! HEB IK DAT
hey dreami hier ook niks toch niet gelukt bijons ze zijn veel ste eigenwijs jammer misschien volgende volle maan op 21 okt
hier ook niks ...maar ik zag dat hele ding ook niet van uit huis ....irritant zeg .....baal als een stekker ... nou 21 okt misschien dan ...als ik dan toevallig niet ingeleid wordt want dat telt niet mee dan