Vannacht is het volle maan. Sommige mensen zeggen / denken dat er dan meer baby's geboren worden... Wat denken jullie of hebben jullie ervaring met volle maan ?
Ik hoop dat het klopt . Ik heb maar al te graag dat de baby morgen geboren gaat worden! Ben normaal niet zo van het 'bij'geloof, maar voor nu maak ik graag een uitzondering...
Morgen is inderdaad mijn uitgerekende datum... Maar 5 mei is mijn manneke geboren door zwangerschapsvergiftigng bij mij. 4 dagen inleiden...
Ben benieuwd rond de klok van morgen half zeven in de ochtend is het precies volle maan haha ben benieuwd wie er aan het puffen gaan. Ik ben nu 38+5 dus kom maar op!!!
Onzin geen enkel onderzoek heeft aangewezen dat het klopt Volle maan, bevallingen, moederschap: welke invloed heeft de volle maan? E-gezondheid.be
Nee, het lijkt soms zo omdat je een paar dagen een "volle maan" kunt zien, terwijl hij maar 1 dag echt vol is. De andere dagen is er een klein beetje van de maan af, alleen zien wij dat niet. DUs al die bevallingen bij volle maan, zijn eigenlijk niet bij volle maan.
Na morgen zullen we het weten of het voor sommige van ons opgaat! Ikzelf geloof er zoiezo niet in. Dochter is 2 dgn voor volle maan geboren. Nu gaan we denk ik ook niets bijzonders doen met volle maan... Is dat wel t geval zou het leuk zijn
Ik geloof er niet in, maar ik zou het stiekem wel heeeel fijn vinden als ons kereltje zich dit weekend al laat zien
Ik heb gezegd dat ik morgen ga bevallen (met volle maan) dus ik ben benieuwd! Zelf ben ik ook met volle maan geboren. Ik had de bevallingsdatum van mijn zoontje ook goed (al was dat dan weer geen volle maan) spannend hoor!
Mn jongste is met volle maan geboren, mn oudste week na volle maan Maar de vk en de kraam zeiden dat ze het wel merkten met volle maan.
Zou toch wel leuk zijn als we na vannacht (dan ist toch volle??) met leuk nieuws kunnen komen allemaal!! Van mij mag het hier beginnen... Ik ben zoooooo dood moe! Doe niks anders als slapen, slapen en nog eens slapen... Bij dochter ook dag/daags voor de bevalling zo moe. Wie weet? En toch denk ik nog steeds dat ik de 40 voorbij ga. We zullen zien!! Iemand al weeen???
Hopelijk is het hier zo stil omdat er al een aantal zijn begonnen met bevallen goed alle banners in de gaten houden komende week... Ben benieuwd of er echt een aantal bevallen dit weekend. Hier gisteravond erge buikkramp/steken (weeen??) die om het half uur terugkwamen en ongeveer twee minuten duurden. Vannacht ook steeds wakker geworden, maar nu is het nog niet meer dan om de 20-25 minuten..... Helaas ben bang dat het hem niet gaat worden