Ik heb er gisteren ook aan gedacht! Volle maan dus wie weet! Nu moet ik zeggen dat ik vanochten wakker werd met krampen . Nu maar hopen dat het door gaat zetten! (het was eerst heel lang om de 10 min daarna een tijdje om de 5 min en nu wisselt het). Het lijkt wel iets heviger te worden. We zullen zien! succes allemaal!
Nou...... ik geloof dat ik straks 's even iemand toe ga spreken die in mijn buik zit.... :x Geen tekenen van een naderende bevalling! Helaas, misschien de volgende volle maan! Kari
Bij mij was het dus wel begonnen.. me kleine meid is 27 oktober om 08.00 uur geboren (beetje late reactie, maar ben vandaag pas weer voor het eerst op deze site.. ) succes allemaal, als jullie inmiddels niet al bevallen zijn Groetjes Simone
Hallo Simone, Nou ik ben blij dat de volle maan bij jou wel gewerkt heeft! Hier nog niks.... Van harte met jullie kleine meisje! Liefs Kari
Dames , zaterdag 24 november is het weer volle maan! eens kijken of het gaat werken ben benieuwd of er nog wat gaat gebeuren bij de 'hoogzwangeren'hihi grtz Ramona
oow dat zou heel mooi zijn he ik ga dit topic zeker in de gaten houden... heel veel succes alvast groetjes van Ramona
ik dacht morgen ! Hij lijkt vol maar volgens maanstanden morgen. Ik hoop dat iedereen die er aan toe is lekker gaat bevallen. Ik zou ook wel willen maar tis denk nog net iets te vroeg
*hoopt* Ben vandaag uitgerekend namelijk dus morgen mag hij wel komen onderhand pfff Aanbidt de maan...
Hier ook niet...Maar heb even een tabelletje opgezocht: November do 1 november 22.18 MET Laatste Kwartier za 10 november 00.03 MET Nieuwe Maan za 17 november 23.33 MET Eerste Kwartier za 24 november 15.30 MET Volle Maan Zie ook http://www.astrologie.ws/maank7.htm Ben benieuwd naar de anderen? x San
Hier ook nog niks..... heb dr zo'n genoeg van..... en de geboortekaartjes van de collega's van de zwangerschapsgym stromen binnen, ook die pas na mij waren uitgerekend.....
Nou, ons kindje was ook uitgerekend op 17 nov, dus ben er nu ook wel spuugje zat van. Ik wil nu wel es slecht slapen doordat ik om de 3 uren snachts ons kindje moet voeden. Dus hopelijk heeft de volle maan idd effect.... Succes voor diegene die vanacht lekker gaan "ploffen" !