Voorweeën?

Discussion in 'Zwangerschap' started by beertje1985, May 5, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

Dec 4, 2006
    733
    1
    0
    Hallo een vraagje,

Gister na het s*xen heb ik ongeveer twee uur gezeten met lichte weeën. Tenminste zo voelde het. Het waren GEEN harde buiken, want die heb ik zoveel ik weet het verschil nu wel.
    Er zat echt een aanloop een piek en een dal in. Ik ben nu bijna 23 weken :( .

Het voelde hetzelfde als het begin van de bevalling van mijn eerste. Vreemd he?
    Maar na twee uur en een paracetamol was het over.
    Een beetje een onduidelijk verhaal, maar mijn vraag is wie van jullie dit ook heeft gehad zo vroeg in de zwangerschap?

Het kunnen toch nog geen indalingsweeën zijn? Die had ik de vorige keer bij 30 weken..

2. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

Dec 4, 2006
    733
    1
    0
    hmmm niemand?

3. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

Dec 4, 2006
    733
    1
    0
    Dat heb ik wel gehad ja.
    Ik dacht ook wel dat het daarvan kwam, maar heb het nog nooit eerder gehad, maar toen ik een paracetamol had genomen en ik kroop mijn bed in was het over en nu voel ik ook niks. Ja wel veel harde buiken, maar dat is anders. Ik vond het een beetje lullig om zo laat te bellen en vooral ook omdat ik dacht dat het van het s*xen kwam, maar mocht ik het weer krijgen zomaar dan bel ik gelijk. Donderdag moet in naar een gyneacoloog voor een groeiecho. Ik zal het bij hem/haar dan eens navragen, maar ik was benieuwd of er meerdere waren die dit hebben gehad. Bedankt voor de reactie!

4. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

Dec 4, 2006
    733
    1
    0
    Deze mag gesloten worden. Ik vraag het even na bij de vk hier op het forum.

Share This Page